Nagyobb üzleteiben szeretné visszaszorítani a vásárlóknak kiadott nylon szatyrok számát a Tesco, mellyel a környezetvédők mellett a brit kormányzat nyomásának is igyekszik meghajolni.
A kezdeményezés először a nagy-britanniai nagyobb alapterületű Tesco áruházakban valósul majd meg. Ezekben a szatyrok a pénztáros pult alatt lesznek elhelyezve és csak kérésre kapnak belőlük a vevők.
A Tesco szóvivője cáfolta, hogy fizetni kellene a szatyrokért, mint például a Lidl, az Aldi vagy a Marks and Spencer esetében: aki kér, az ingyenesen kap majd. A változástól azt remélik, hogy ha nem lesznek szem előtt a környezetkárosító szatyrok, akkor jóval kevesebb fogy majd belőlük.
A környezetvédők adatai szerint évente 17 milliárd nylon szatyrot visznek haza a vásárlók, melyből 3 milliárdot a Tesco ad. Ezek a szatyrok 1000 év alatt bomlanak le, így meglehetősen környezetkárosítónak tekinthetők.
A brit kormány korábban bejelentette, hogy fontolóra veszi a szatyronkénti 10 pennys díj kötelező bevezetését, amennyiben ennek hiányában nem tesznek megfelelő lépéseket a kereskedők. A Tesco úgy tűnik, hogy próbálja továbbra is ingyen adni a szatyrot, miközben a pult alá száműzésétől remélik az eredményt.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- A magyar vidéken tartott ülése miatt bírálja a kormányt az ellenzék
- Kaiser Ferenc: több mint ezer légi célt tud majd követni a Vaskupola magyar lokátora
- Újabb borzalmak a rémségek zalai kertjében
- Júniusban vezetik be a dugódíjat New Yorkban
- Jó időre börtönbe küldték a gigantikus kriptobukás felelősét
- Új hajók az új balatoni szezonra - képek