A vásárlók kegyeiért folytatott késhegyre menő küzdelem nem csupán nálunk alakult ki, hanem számos más országban is jelen van. Az ír fogyasztóvédelmi ügynökség felmérése szerint a legolcsóbbnak az Aldi és a Lidl áruházak bizonyultak, erre persze rögtön lépett is a Tesco, nézzük, hogy mit!
Botrányosan olcsó a Lidl!
Az ír Tesco múlt hétvégén jelentette be, hogy több háztartási termék árát (pl. kávé, tea, hús, zöldség) csökkenti. Az árvágások összesítve 100 millió eurós (23 milliárd forintos) nagyságrendet tesznek ki, a cél pedig az, hogy megakadályozza a Tesco, hogy a vásárlók recesszió idején inkább a Lidl-t, vagy az Aldit válasszák.
A már említett felmérés szerint ugyanis a Lidl és az Aldi árai szignifikánsan alacsonyabbnak bizonyultak a többi kiskereskedelmi láncénál. A két vetélytárs közül is a Lidl nyert, ahol a 28 termékből álló kosarat 50 százalékkal lehetett olcsóbban megvásárolni, mint a Tesco-ban, vagy a Dunnes Stores-ban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


