Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Nem mindennapi történet kapott szárnyra annak kapcsán, hogy augusztus 28-án ünnepli hatodik oroszországi születésnapját a francia Auchan. Az áruházlánc igen sajátosan igyekszik megadni a módját az ünneplésnek, ahogy azt a beszállítóinak címzett levelek is mutatják.
Az Auchan barátként invitálta meg beszállítóit a szülinapi partira, a hivatalos levélben azonban egyértelműen tudomásukra hozta, hogy a kellemest a hasznossal is összekötné: azaz pénzt kér ajándékba "barátaitól" az alkalomra.
A juttatott összeg nagyságától függően a beszállítók 3 kategóriába sorolódnak be: 60 ezer rubel ajándékozásával "jó baráttá" lehet válni, mely garantálja, hogy az Auchan üzleteiben már a bejárat közelében elhelyezi a cég áruit, illetve logóját. A "legjobb barát" státusz kiérdemlése nem kevesebb mint 600 ezer rubelbe kerül, melyért cserébe az Auchan 4x4 cm-es méretben megjeleníti a cég logóját 5 millió színes szórólapon.
A nem fizetők kategóriája nemes egyszerűséggel azt kockáztatja, hogy az ünneplő Auchan a szülinapi bódulatból magához térve egyszerűen kidobja őket beszállítói sorából.
A sajátos meghívó levelet orosz lapértesülések szerint Konstantin Golubev, a prémium alkohol termékosztály vezetője írta alá. A sajtónak számos orosz cég megerősítette, hogy megkapták az "invitációt".
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.