Nem elég az olcsóság?

Pénzcentrum
2008. augusztus 11. 09:15

Az elmúlt években egyre igényesebbé váltak a magyar fogyasztók, akik emellett kiemelkedően árérzékenyek az Auchan tapasztalatai szerint. Az olcsóság ma már nem elég, a vevők a jó ár-érték arányra vadásznak - írja a Napi.

Az Auchan tapasztalatai szerint az utóbbi hónapokban nyílt az olló a különböző jövedelmi rétegek között: az első áras termékek forgalmának növekedése mellett ugyanis a drága prémium termékek iránti kereslet sem csökkent.

Míg néhány évvel ezelőtt egy-egy akcióban a vevők nagyobb mennyiséget vásárolva feltöltötték az otthoni készleteket, addig ma már csak a napi szükségletnek megfelelő mennyiséget szerzik be a leggyakrabban.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Újraindul a STRT Holding inkubációs programja, a Launchpad

Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.

NAPTÁR
Tovább
2024. április 17. szerda
Rudolf
16. hét
Április 17.
Hemofília világnap
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Itt a Pénzcentrum App!
Clickbait-mentes címek és egyéb extrák a Pénzcentrum mobilapplikációban!
Most nem
Letöltöm