Az elmúlt években egyre igényesebbé váltak a magyar fogyasztók, akik emellett kiemelkedően árérzékenyek az Auchan tapasztalatai szerint. Az olcsóság ma már nem elég, a vevők a jó ár-érték arányra vadásznak - írja a Napi.
Az Auchan tapasztalatai szerint az utóbbi hónapokban nyílt az olló a különböző jövedelmi rétegek között: az első áras termékek forgalmának növekedése mellett ugyanis a drága prémium termékek iránti kereslet sem csökkent.
Míg néhány évvel ezelőtt egy-egy akcióban a vevők nagyobb mennyiséget vásárolva feltöltötték az otthoni készleteket, addig ma már csak a napi szükségletnek megfelelő mennyiséget szerzik be a leggyakrabban.

Sokakat vonz az, hogy a saját főnöke legyen, ráadásul többen éreztük már úgy, hogy olyan ötlettel rukkoltunk elő, ami tényleg felpörgetné a piacot.
A mostani gazdasági helyzetbe szinte bármit megtennénk, hogy spóroljunk, azonban sokan tapasztalhatják azt, hogy hiába igyekeznek, még így is elfolyik a pénz a bankszámlájukról.
Közösségi finanszírozással adnák ki újra a 2012-es év gyerekkönyvét, a Dobozvárost.
A vállalkozásunk sikere rengeteg dolgon múlhat, nem elég az ötlet, bizony kemény munkát kell fektetni a sikerbe.
-
Jó, ha tudjuk: ezek az árulkodó jelek, ha csalók akarják megszerezni a pénzünket
Az OTP szakértője szerint a legprofibb próbálkozást is felismerhetjük néhány apróságról.
-
Több mint 30 ezer tonna élelmiszert mentettek meg a kidobástól
Öt év alatt az élelmiszer-felesleg közel felét hasznosította a Tesco.
-
Fellendült a tőkebevonás a cégeknél
Túlélés, beruházás, felvásárlás – a Hiventures tőkével támogatja.
Portfolio Future of Finance 2022
Energy Investment Forum 2022 - A MEKH szakmai támogatásával
Private Health Forum 2022


