A labdarúgó Európa-bajnokság mérkőzéseit kísérő óriási érdeklődésnek köszönhetően a kereskedelmileg fontos 18-49 évesek körében a közszolgálati csatornának sikerült megelőzni a két országos kereskedelmi adót - írja a Napi Gazdaság.
A sportesemény döntőjét a felmérések szerint 2,1 millióan nézték vasárnap este az otthoni készülékek előtt, a sörözőkben és a kivetítők előtt ülők számát csak megbecsülni lehet. Legalább egy percre 3,8 millióan néztek bele a döntőbe, ezen kívül a német-török és a spanyol-olasz összecsapás is sokak tekintetét szegezte a képernyőkhöz.
A közvetítések pénzügyi mérlege egyelőre még nem látott napvilágot, de a korábbi források szerinti egymilliárd forintos jogdíjat nem biztos, hogy ellensúlyozták a reklámbevételek. Az MTV képviselője a bajnokság előtt a reklámblokkok tervezettnél magasabb előértékesítéséről számolt be, de nem tudni, hogy miként alakultak a számok az Eb alatt.
A csatorna már a pekingi olimpiára koncentrál, hasonlóan magas nézettségre számítanak, mint amekkorát a kontinensviadalon mértek. A konkurencia szerint az időeltolódás miatt az olimpia csak kisebb hatással lesz a nézettségükre, mint az Eb.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








