4 °C Budapest

MTV: titkolják a veszteséget?

Pénzcentrum
2008. július 1. 09:15

A labdarúgó Európa-bajnokság mérkőzéseit kísérő óriási érdeklődésnek köszönhetően a kereskedelmileg fontos 18-49 évesek körében a közszolgálati csatornának sikerült megelőzni a két országos kereskedelmi adót - írja a Napi Gazdaság.

A sportesemény döntőjét a felmérések szerint 2,1 millióan nézték vasárnap este az otthoni készülékek előtt, a sörözőkben és a kivetítők előtt ülők számát csak megbecsülni lehet. Legalább egy percre 3,8 millióan néztek bele a döntőbe, ezen kívül a német-török és a spanyol-olasz összecsapás is sokak tekintetét szegezte a képernyőkhöz.

A közvetítések pénzügyi mérlege egyelőre még nem látott napvilágot, de a korábbi források szerinti egymilliárd forintos jogdíjat nem biztos, hogy ellensúlyozták a reklámbevételek. Az MTV képviselője a bajnokság előtt a reklámblokkok tervezettnél magasabb előértékesítéséről számolt be, de nem tudni, hogy miként alakultak a számok az Eb alatt.

A csatorna már a pekingi olimpiára koncentrál, hasonlóan magas nézettségre számítanak, mint amekkorát a kontinensviadalon mértek. A konkurencia szerint az időeltolódás miatt az olimpia csak kisebb hatással lesz a nézettségükre, mint az Eb.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. december 21. vasárnap
Tamás
51. hét
December 21.
Advent (4.)
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2025. december 20. 20:17