14 °C Budapest

MTV: titkolják a veszteséget?

Pénzcentrum
2008. július 1. 09:15

A labdarúgó Európa-bajnokság mérkőzéseit kísérő óriási érdeklődésnek köszönhetően a kereskedelmileg fontos 18-49 évesek körében a közszolgálati csatornának sikerült megelőzni a két országos kereskedelmi adót - írja a Napi Gazdaság.

A sportesemény döntőjét a felmérések szerint 2,1 millióan nézték vasárnap este az otthoni készülékek előtt, a sörözőkben és a kivetítők előtt ülők számát csak megbecsülni lehet. Legalább egy percre 3,8 millióan néztek bele a döntőbe, ezen kívül a német-török és a spanyol-olasz összecsapás is sokak tekintetét szegezte a képernyőkhöz.

A közvetítések pénzügyi mérlege egyelőre még nem látott napvilágot, de a korábbi források szerinti egymilliárd forintos jogdíjat nem biztos, hogy ellensúlyozták a reklámbevételek. Az MTV képviselője a bajnokság előtt a reklámblokkok tervezettnél magasabb előértékesítéséről számolt be, de nem tudni, hogy miként alakultak a számok az Eb alatt.

A csatorna már a pekingi olimpiára koncentrál, hasonlóan magas nézettségre számítanak, mint amekkorát a kontinensviadalon mértek. A konkurencia szerint az időeltolódás miatt az olimpia csak kisebb hatással lesz a nézettségükre, mint az Eb.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 25. csütörtök
Márk
17. hét
Április 25.
Malária világnap
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Itt a Pénzcentrum App!
Clickbait-mentes címek és egyéb extrák a Pénzcentrum mobilapplikációban!
Most nem
Letöltöm