Megállapodott egymással a Magyar Labdarúgó Szövetség és a Magyar Fejlesztési Bank a Telkibe tervezett sportcentrum finanszírozásáról, ezzel elhárultak az akadályok a hathektáros területre tervezett, nettó 2,8 milliárd forintba kerülő beruházás megvalósítása elöl - írja a Napi Gazdaság.
Miután az egyik kereskedelmi bank visszalépett a sportközpont finanszírozásától, veszélybe került a nemzetközi labdarúgó szövetségek (UEFA, FIFA) által is támogatott létesítmény megvalósítása. Az MFB 1,4 milliárd forintos hitellel, a nemzetközi szövetségek pedig 780 millió forinttal járulnak hozzá a beruházáshoz.
A területet 650 millió forintért vásárolta a szövetség, melyen összesen négy szabványméretű labdarúgópálya, sportcsarnok, teniszpályák, szálloda és étterem is kialakításra kerül. A szövetség szerint évente 300 millió forintos bevételre lehet számítani, a jövő tavaszra elkészülő sportcentrum 2012-től már nyereséget is termelhet.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








