193 milliárd forintos forgalommal zárta a 2006-os évet az Auchan Magyarország Kft., amely nagyjából 4,1 százalékkal haladja meg az előző évben tapasztaltat. Ez tehát infláció közeli forgalomnövekedést jelent - olvasható a Napi Gazdaságban.
Jean Paul Filliat vezérigazgató véleménye szerint ma Magyarországon az infláció körüli növekedés jellemző a piacra. A verseny következtében a hipermarketek árrése folyamatosan szűkül, emellett a fogyasztók érezhető módon fogják vissza vásárlásaikat, rendszerint az első áras, azaz a legolcsóbb termékeket választják.
Ez ugyan darabszámban növekedést jelent, azonban a forgalomban csupán enyhe emelkedésként jelentkezik. 2007-ben a vezérigazgató a megszorítások ellenére 7 százalékos növekedést vár, így tehát nem várható visszaesés.
Az idei évben a benzinértékesítéssel együtt 200 milliárd forint fölé emelkedett a cég bruttó forgalma, a tervek szerint tovább bővítik a benzinkúthálózatot. Az Auchan Magyarország jelenleg az ingatlanbefektetésekre koncentrál, emellett folytatja az erős befektetési stratégiát a hazai kertészeti szegmensben, már két áruházában is megjelent a Bauhaus, s a meglévő területekre további öt "kategóriagyilkost" kíván behozni.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.








