193 milliárd forintos forgalommal zárta a 2006-os évet az Auchan Magyarország Kft., amely nagyjából 4,1 százalékkal haladja meg az előző évben tapasztaltat. Ez tehát infláció közeli forgalomnövekedést jelent - olvasható a Napi Gazdaságban.
Jean Paul Filliat vezérigazgató véleménye szerint ma Magyarországon az infláció körüli növekedés jellemző a piacra. A verseny következtében a hipermarketek árrése folyamatosan szűkül, emellett a fogyasztók érezhető módon fogják vissza vásárlásaikat, rendszerint az első áras, azaz a legolcsóbb termékeket választják.
Ez ugyan darabszámban növekedést jelent, azonban a forgalomban csupán enyhe emelkedésként jelentkezik. 2007-ben a vezérigazgató a megszorítások ellenére 7 százalékos növekedést vár, így tehát nem várható visszaesés.
Az idei évben a benzinértékesítéssel együtt 200 milliárd forint fölé emelkedett a cég bruttó forgalma, a tervek szerint tovább bővítik a benzinkúthálózatot. Az Auchan Magyarország jelenleg az ingatlanbefektetésekre koncentrál, emellett folytatja az erős befektetési stratégiát a hazai kertészeti szegmensben, már két áruházában is megjelent a Bauhaus, s a meglévő területekre további öt "kategóriagyilkost" kíván behozni.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








