Záporoztak a közelmúltban is az ismert hipermarketekre kirótt GVH-bírságok, az erős piaci pozícióban lévő szereplők ugyanis sokszoros visszaesőként újra és újra mindent elkövetnek, hogy megtévesszék fogyasztóikat, hiszen a bírság összege sokszor jelképes a nem éppen etikus taktikák által termelt többlet-profithoz viszonyítva.
Azon már senki nem lepődik meg, hogy az akciós újságban rendkívül alacsony áron meghirdetett termék gyakorlatilag nem létezik (hivatalosan "éppen elfogyott"), az azonban egy jóval nagyobb fejtörést okozó probléma, hogy mit tehetünk akkor, ha egy termékre kétféle ár is ki van írva - írja a Magyar Hírlap.
Mivel ez elég gyakran fordul elő, nem árt ha tisztában vagyunk a jogainkkal, melyeket ebben a gyakori esetben a fogyasztóvédelmi törvény szabályoz. Ezen jogszabály értelmében ilyenkor jogunkban áll a kiírt legalacsonyabb összeget fizetni, amennyiben pedig a pénztárnál mégis a magasabb ár kerül a blokkra, akkor az ügyfélszolgálaton szerezhetünk érvényt jogainknak.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








