Theodora: már szezon előtt pezseg

Pénzcentrum
2007. április 6. 08:12

Sikeres évet zárt 2006-ban a Kékkúti Ásványvíz Zrt.; mind a Theodora ásványvizeket, mind a Nestlé Aquarel forrásvizet erős növekedés jellemezte. Az ásványvíz palackozó és forgalmazó cég piaci részesedését jelentős mértékben növelte, valamint megerősítette piacvezető pozícióját, amelyet már 3 éve töretlenül tart. Az eredményes év folytatásaként a Társaság új, ízesített termékekkel és a Theodora márka megújított kommunikációjával kezdi meg a szezont.

A tavaly 8,5 milliárd forint forgalmat elérő Kékkúti Ásványvíz Zrt volumenben 15,3 százalékos, értékben 22,5 százalékos piaci részesedést ért el. A Theodora értékesítése 2006-ban 32 százalékkal, míg a Nestlé Aquarel értékesítése 48 százalékkal nőtt. (ACNilsen kumulált 2006 kiskereskedelmi index literben)
A vezérigazgató Jean-Philippe Lebon meglátása szerint a magyar ásványvízpiac olyan mértékben növekszik, hogy a jelenlegi 75-80 literes egy főre eső évi fogyasztás 100 literre emelkedhet néhány éven belül.

A fokozott ásványvízfogyasztás 2007 első felére is jellemző volt; a Kékkúti Ásványvíz Zrt. legerősebb terméke, a Theodora 11,5%-os mennyiségi piaci részesedéssel, valamint 15,7%-os értékbeli részesedéssel zárta februárt - derül ki az ACNielsen piackutató adataiból (ACNilsen 2007 februári kiskereskedelmi index literben). A portfolió másik terméke, a Nestlé Aquarel forrásvíz mennyiségben az eladások 6,1%-át, értékben 7,1%-át hozta. Az év második hónapjában a Kékkúti Ásványvíz Zrt. összességében magáénak tudhatja a magyar ásványvízpiac 18,1%-át, értékben pedig csaknem a teljes eladások negyedét (23,7%).

"Egyre többen érdeklődnek az egészségesebb italok iránt; akik régen a szénsavas üdítőkre esküdtek, ma már szép számmal inkább természetes ásványvizet emelnek le a polcról. Választani pedig nem könnyű: zsúfolásig megtelt a piac. Mi úgy látjuk, és az eredményeink is ezt bizonyítják: a márkák versenyében az lesz dobogós, aki értéket kínál a palackban." - elemezte a helyzetet Jean-Philippe Lebon, a Kékkúti Ásványvíz Zrt. vezérigazgatója. Ilyen értéknek tartja a cég Káli-medencéből származó vizeinek megbízható minőségét specifikus ásványianyag-tartalmát és kedvelt ízét.

Íz terén áprilistól újdonságot is kínál a cég. Az idei szezonra 3 új terméket vezetnek be: Theodora szénsavmentes citrom-grapefruit ízű üdítőitalt, Theodora alma-körte ízű szénsavas üdítőitalt, valamint a kifejezetten gyermekek számára kifejlesztett eperízű Nestlé Aquarel üdítőitalt. Az új ízesített Theodora termékek 1 literes kiszerelésben, a Nestlé Aquarel pedig 0,33 l kiszerelésben idén áprilistól kerülnek majd a boltok polcaira.

"Az ízesített vizek piaca ugyan méretben még kicsi, azonban a növekedés legfőbb mozgatórugójának bizonyulhat hazánkban is, az európai trendnek megfelelően" - tette hozzá a vezérigazgató.

LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!

A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 10 millió forintot, 15 éves futamidőre, már 7,21 százalékos THM-el,  havi 89 803 forintos törlesztővel fel lehet venni a CIB Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: az Erste Banknál 8,04% a THM, a Raiffeisen Banknál 8,09%; az UniCredit Banknál 8,12%,  a K&H Banknál 8,31%, akárcsak az OTP Banknál. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)

A Theodora márka áprilisban induló kommunikációjában a víz specifikusságát adó ásványi anyag összetételen túl az érzelmek kapják a fő szerepet. Az új szlogen: "Theodora, meríts az életből" - is ezt erősíti.

Az innováció fontossága mellett a Társaság célja, hogy továbbra is megtartsa piacvezető pozícióját 2007 során, illetve az eladási volumen 15 százalékos növelése is szerepel a tervekben.

Farmról az asztalra: így segítheti ez az üzleti modell a kisgazdaságokat

A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 27. szombat
Zita
17. hét
Április 27.
Morse nap
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
CSOK Plusz - hírek, tudnivalók
A legfontosabb hírek, elemzések, és a részletszabályok a 2024-től elérhető CSOK Plusz-ról.
Most nem