Sikeres évet zárt 2006-ban a Kékkúti Ásványvíz Zrt.; mind a Theodora ásványvizeket, mind a Nestlé Aquarel forrásvizet erős növekedés jellemezte. Az ásványvíz palackozó és forgalmazó cég piaci részesedését jelentős mértékben növelte, valamint megerősítette piacvezető pozícióját, amelyet már 3 éve töretlenül tart. Az eredményes év folytatásaként a Társaság új, ízesített termékekkel és a Theodora márka megújított kommunikációjával kezdi meg a szezont.
A tavaly 8,5 milliárd forint forgalmat elérő Kékkúti Ásványvíz Zrt volumenben 15,3 százalékos, értékben 22,5 százalékos piaci részesedést ért el. A Theodora értékesítése 2006-ban 32 százalékkal, míg a Nestlé Aquarel értékesítése 48 százalékkal nőtt. (ACNilsen kumulált 2006 kiskereskedelmi index literben)
A vezérigazgató Jean-Philippe Lebon meglátása szerint a magyar ásványvízpiac olyan mértékben növekszik, hogy a jelenlegi 75-80 literes egy főre eső évi fogyasztás 100 literre emelkedhet néhány éven belül.
A fokozott ásványvízfogyasztás 2007 első felére is jellemző volt; a Kékkúti Ásványvíz Zrt. legerősebb terméke, a Theodora 11,5%-os mennyiségi piaci részesedéssel, valamint 15,7%-os értékbeli részesedéssel zárta februárt - derül ki az ACNielsen piackutató adataiból (ACNilsen 2007 februári kiskereskedelmi index literben). A portfolió másik terméke, a Nestlé Aquarel forrásvíz mennyiségben az eladások 6,1%-át, értékben 7,1%-át hozta. Az év második hónapjában a Kékkúti Ásványvíz Zrt. összességében magáénak tudhatja a magyar ásványvízpiac 18,1%-át, értékben pedig csaknem a teljes eladások negyedét (23,7%).
"Egyre többen érdeklődnek az egészségesebb italok iránt; akik régen a szénsavas üdítőkre esküdtek, ma már szép számmal inkább természetes ásványvizet emelnek le a polcról. Választani pedig nem könnyű: zsúfolásig megtelt a piac. Mi úgy látjuk, és az eredményeink is ezt bizonyítják: a márkák versenyében az lesz dobogós, aki értéket kínál a palackban." - elemezte a helyzetet Jean-Philippe Lebon, a Kékkúti Ásványvíz Zrt. vezérigazgatója. Ilyen értéknek tartja a cég Káli-medencéből származó vizeinek megbízható minőségét specifikus ásványianyag-tartalmát és kedvelt ízét.
Íz terén áprilistól újdonságot is kínál a cég. Az idei szezonra 3 új terméket vezetnek be: Theodora szénsavmentes citrom-grapefruit ízű üdítőitalt, Theodora alma-körte ízű szénsavas üdítőitalt, valamint a kifejezetten gyermekek számára kifejlesztett eperízű Nestlé Aquarel üdítőitalt. Az új ízesített Theodora termékek 1 literes kiszerelésben, a Nestlé Aquarel pedig 0,33 l kiszerelésben idén áprilistól kerülnek majd a boltok polcaira.
"Az ízesített vizek piaca ugyan méretben még kicsi, azonban a növekedés legfőbb mozgatórugójának bizonyulhat hazánkban is, az európai trendnek megfelelően" - tette hozzá a vezérigazgató.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A Theodora márka áprilisban induló kommunikációjában a víz specifikusságát adó ásványi anyag összetételen túl az érzelmek kapják a fő szerepet. Az új szlogen: "Theodora, meríts az életből" - is ezt erősíti.
Az innováció fontossága mellett a Társaság célja, hogy továbbra is megtartsa piacvezető pozícióját 2007 során, illetve az eladási volumen 15 százalékos növelése is szerepel a tervekben.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








