Becslések szerint a tavalyi év során összesen 150 milliárd forint árbevételhez jutottak az étkezési utalványok forgalmazásával foglalkozó cégek. A tavalyi 10-15 százalékos növekedés után az idén további forgalombővüléssel számolnak a szereplők - írja a Napi Gazdaság.
A derűlátás oka, hogy az előzetes adatok alapján az idei év első két hónapja során jelentős növekedést regisztráltak a bázishoz képest. A legkelendőbbnek a melegétkezési utalványok bizonyultak, 40 százalékos aránnyal.
Idéntől a havonta adómentesen adható melegétkezési utalványok értékének határa emelkedett, 10 ezer forintra (a hidegétkezési utalványok határa ennek fele). Ennek következtében még vonzóbbá válhat, hogy a munkáltatók a cafétéria-rendszer keretében melegétkezési utalványokat adnak dolgozóiknak.
A Szonda Ipsos felmérése szerint ebbe a körbe 2,5 millióan tartoznak. Ez Bessenyey Bálint, az Étkezési Utalvány Forgalmazói Egyesülés (EUFE) elnöke szerint az aktív dolgozók mintegy 60 százaléka. Az elnök elmondta, hogy az EUFE-t alapító 3 francia cég (Accor Services Magyarország Kft., Le Chèque Déjeuner Kft., Sodexho Pass Hungária Kft.) hazai leányvállalata a teljes étkezésiutalvány-piacból mintegy 60 százalékkal részesedik.
Bessenyey hozzátette, az elmúlt évek adatai alapján az étkezési utalványok vásárlásának felfutása valamint az adómentes értékhatár központi emelése között egyértelmű összefüggés látható.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Építési szigor most már a Balaton egyik legnagyobb városában is
- Meglepő a különbség – így állnak most a magyar nyugdíjak
- Centiken múlt a frontális ütközés, így hangzik a vétkes elképesztő magyarázata
- Volodimir Zelenszkij gyorsítást kért az uniós vezetőktől
- Major Veronika az olimpiai kvótaszerzés után: "Nehéz megszólalni"
- Ez történik, ha a mesterséges intelligenciára bízzák egy romantikus film elkészítését