Az egész 2002-ben kezdődött, mikor egy téves "riasztás" nyomán Isaac Daniel azt hitte, hogy fia eltűnt. Napokkal később kezdett hozzá a Quantum Sattelite Technology prototípusának kifejlesztéséhez, a következő hónapban már a polcokon kerültek a 325-350 dolláros felnőtt "surranók", amelyek képesek pontosan megmondani, hol jár viselőjük.
A gyermekekre adaptált verzióját várhatóan idén nyáron mutatják be. Sikerét abban látják, hogy egy cipőt nem olyan könnyű elveszíteni, mint mondjuk egy telefont, vagy nyakláncot. A cipő talpába épített chip egyébként gombnyomásra lép működésbe, a 24 órás figyelő-rendszer havonta pótlólagosan 19,95 dollárba kerül.
A rendszert kizárólag vészhelyzet esetén lehet igénybe venni, ha valami gond van, a hozzátartozók egy jelszó megadásával kérhetik a viselő hollétének azonosítását. Ugyanakkor a technológia még nem tökéletes, ugyanis a GPS jelek fogadása erősen függ a viselő helyzetétől. Rosszabb az azonosítási lehetőség olyan helyeken, ahol sok a felhőkarcoló, vagy fák takarják az eget.
Kereskedelmi szakértők azonban attól tartanak, hogy a gyermekeket sokkal nehezebb lesz "meghódítani", ugyanis például a tinédzser korosztály igen kényes arra, hogy márkásnak számító ruhákat, cipőket hordjon.
A szülőknek amiatt sem kell aggódniuk, hogy a gyerek hamar kinövi a cipőt, mivel a gyártással foglalkozó társaság egy olyan verziót is piacra dob, amelynek elektronikus modulja cserélhető lesz, így csak a méretre illőt kell időről időre megvenni, a chip-et nem.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így választjuk ki a legjobb személyi kölcsönt
A Pénzcentrum és az MBH Bank kutatása a hazai személyi kölcsönök igényléséről.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Áprilistól nem vizsgálják, sért-e szankciót Észak-Korea
- Bondár a nyolcaddöntőig jutott Mexikóban
- Ha valamire, hát az eladásokra nem panaszkodhat a Volkswagen
- Rendszerüzenet érkezett Orbán Viktortól
- Robbanás és tűz okozta egy ember halálát Lágymányoson
- „Ne bántsuk már tanulással a gyereket” – pszichológus a tavaszi szünetről