Egyre többen cserélik le öregedő masinájukat egy, a mobilitást ígérő laptopra. Azonban, mint azt egy amerikai felmérés kimutatta, nem olyan biztos, hogy mindig magunkkal hurcoljuk a laptopunkat.
A legtöbb hordozható számítógépet két helyen kapcsolják be. A MetaFacts piackutató cég szerint a céges gépeket leggyakrabban - egyáltalán nem meglepő módon - a munkahelyen üzemelik be, amikor pedig utazik a tulajdonos, akkor is a hotelszobában, vagy otthoni irodájában, esetleg az ügyfélnél látja újra a képernyőt.
A 7 321 amerikai számítógép-felhasználót felölelő felmérés szerint a céges laptop-használókat mobilitás tekintetében messze felülmúlják az otthoni felhasználók. Legalábbis abban a tekintetben, hogy a munkaállomástól (azaz az íróasztaltól) sokkal több időt tölt távol. Szobáról szobára vándorolnak a géppel, és gyakran használják ezeket internetkávézókban, éttermekben és iskolákban.
Dan Ness, a MetaFacts vezető elemzője szerint a legtöbben a mobilitás ígérete miatt vásárolnak laptopot, de aztán később rá kell jönniük, hogy nem is olyan egyszerű megoldani azt, hogy bárhol is járnak, megnézhessék például leveleiket.
A felmérés egyébként a használati célra is kitér, eszerint a laptopokon keresztül háromszor gyakrabban tesznek on-line fogadást, kétszer olyan gyakran írnak blogot, néznek DVD-t, és lépnek közösségi oldalakra. Ness állítása szerint mind a céges, mind az egyéni ügyfél tekintetében ugyanazt mutatják az adatok. A laptop használók egy másik megközelítésből sokkal inkább kaphatók vásárlásra, és gyakrabban használnak GPS-t, MP3-lejátszót.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Vigyázat, már támadnak a pénzkicserélős csalók is – erre kell figyelni
- Kapitális fogás, megdőlt a rekord a Balatonon – képek
- Hét dolog, ami ahhoz kell most, hogy ne legyen rémálom az autózás
- Most megmutatjuk, micsoda fordulat jön itthon az időjárásban
- Ha a Balatonra készül nyaralni, van egy nagyon rossz hírünk
- Kiderült, mikor adják át a legújabb hazai autópálya-szakaszt