Egyre többen cserélik le öregedő masinájukat egy, a mobilitást ígérő laptopra. Azonban, mint azt egy amerikai felmérés kimutatta, nem olyan biztos, hogy mindig magunkkal hurcoljuk a laptopunkat.
A legtöbb hordozható számítógépet két helyen kapcsolják be. A MetaFacts piackutató cég szerint a céges gépeket leggyakrabban - egyáltalán nem meglepő módon - a munkahelyen üzemelik be, amikor pedig utazik a tulajdonos, akkor is a hotelszobában, vagy otthoni irodájában, esetleg az ügyfélnél látja újra a képernyőt.
A 7 321 amerikai számítógép-felhasználót felölelő felmérés szerint a céges laptop-használókat mobilitás tekintetében messze felülmúlják az otthoni felhasználók. Legalábbis abban a tekintetben, hogy a munkaállomástól (azaz az íróasztaltól) sokkal több időt tölt távol. Szobáról szobára vándorolnak a géppel, és gyakran használják ezeket internetkávézókban, éttermekben és iskolákban.
Dan Ness, a MetaFacts vezető elemzője szerint a legtöbben a mobilitás ígérete miatt vásárolnak laptopot, de aztán később rá kell jönniük, hogy nem is olyan egyszerű megoldani azt, hogy bárhol is járnak, megnézhessék például leveleiket.
A felmérés egyébként a használati célra is kitér, eszerint a laptopokon keresztül háromszor gyakrabban tesznek on-line fogadást, kétszer olyan gyakran írnak blogot, néznek DVD-t, és lépnek közösségi oldalakra. Ness állítása szerint mind a céges, mind az egyéni ügyfél tekintetében ugyanazt mutatják az adatok. A laptop használók egy másik megközelítésből sokkal inkább kaphatók vásárlásra, és gyakrabban használnak GPS-t, MP3-lejátszót.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








