Lépten-nyomon beszámol a média arról, hogy London gyakorlatilag kiteheti a megtelt táblát és hogy a bevándorlók túlnyomó többségét a lengyel fiatalok adják. Nem újdonság, hogy ahol érdeklődés van, ott egyhamar megjelennek a csalók is, nincs hát ez másképp a munkaerő közvetítéssel sem.
A legújabb divat, hogy bűnbandák hirdetéseket adnak fel lengyel lapokban, melyekben leírják, hogy Angliába közvetítenek lengyel fiatalokat, akiknek csak a repülőjegyet kell megvenniük, a munkát pedig a közvetítőktől kapják, jutalék ellenében.
A legújabb felvonásban az éves szinten több ezer fontot kereső bandák a Tesco nevét dobták be csaliként, gyakorlatilag elhitetve a lengyelekkel, hogy ha befizetik a 260 fontos közvetítői díjat és vesznek egy repülőjegyet, akkor biztosan lesz állásuk a szigetországban a Tesco-nál.
Megérkezéskor a kinti bandatagok fuvarozzák el a bevándorlókat valamilyen peremvidéki szállásra, melyért súlyos pénzeket akasztanak le róluk. Amikor kiderül az átverés rendszerint megfenyegetik az áldozatokat, hogy amennyiben a rendőrséghez fordulnak, a Lengyelországban maradt családjukat sodorják veszélybe.
A Tesco szóvivője elmondta, hogy van tudomásuk a történtekről és mind a brit, mind a lengyel rendőrséget értesítették. Nagy-Britannia lengyelországi nagykövete szerint eddig több száz ilyen eset történt, melyek egyáltalán nem nevezhetők kisebb csalásoknak, sokkal inkább beszélhetünk nemzetközi bűnszövetkezetek új üzletágáról.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Moszkva: a kranogorszki merényletet több ország polgárai szervezték
- Építkezés falusi CSOK-kal? Ezek a kevésbé közismert szabályok!
- Még mindig ezrek kapnak el influenzaszerű légúti fertőzést - térkép
- Tragédia Dunaföldváron
- Barcalonában bármi megtörténhet: Xavi meggondolta magát, és mégis marad
- Kylie Minogue is érkezik az idén 30 éves Szigetre