Rolls-Royce, Wellendorff - már nálunk is megveheted

Pénzcentrum
2006. szeptember 15. 16:00

Ma reggel nyitotta meg kapuit a világon egyedülálló budapesti luxusközpont, a World of Luxury, ezzel hazánkban is megjelent a luxusipar, amely okát a brit nagykövet az egyre nagyobb jólétben és a magyarok növekvő elvárásaiban látja. Az exkluzív villa háromnapos nyitórendezvényén olyan világhírű márkák mutatják be először Magyarországon a termékeiket, mint a Rolls-Royce vagy a német Wellendorff ékszermanufaktúra. A 100%-os magyar tulajdonban lévő, több mint 1 milliárd forintos beruházással létrehozott WoL angol klubhangulatban kínál élményszerű vásárlást a luxuskedvelő hazai és külföldi közönség számára.

Ma reggel nyitotta meg kapuit a világon egyedülálló budapesti luxusközpont, a World of Luxury, ezzel hazánkban is megjelent a luxusipar, amely okát a brit nagykövet az egyre nagyobb jólétben és a magyarok növekvő elvárásaiban látja. Az exkluzív villa háromnapos nyitórendezvényén olyan világhírű márkák mutatják be először Magyarországon a termékeiket, mint a Rolls-Royce vagy a német Wellendorff ékszermanufaktúra. A 100%-os magyar tulajdonban lévő, több mint 1 milliárd forintos beruházással létrehozott WoL angol klubhangulatban kínál élményszerű vásárlást a luxuskedvelő hazai és külföldi közönség számára.

A fényűzés világának állított központot Budapesten Somogyi Robert tulajdonos-vezérigazgató, a márkaépítés és protokoll nemzetközi tapasztalatokkal rendelkező szakértője. A nagyvilágban is példa nélküli World of Luxury-t nemzetközi tapasztalatainak és külföldi kapcsolati tőkéjének köszönhetően teremtette meg. A sajtótájékoztatón a nagyszabású vállalkozás tulajdonosa elmondta, hogy a luxusközpont létrehozásának alapvető célja, hogy minden iparágból a lehető legjobbat kínálja a vásárlóinak, ügyfeleinek egy helyen, ezzel kímélve meg őket a hosszas sorban állás, és kutatókörutak fáradalmaitól.

Somogyi Róbert továbbá azt is elmondta, hogy várhatóan a WoL vásárlóközönségének nagyobb részét (kb. 70%-át) a hazai érdeklődők teszik ki, amelybe beletartoznak a magyar állampolgárok és - kisebb arányban - a Magyarországon élő külföldiek is. A maradék 30%-ot pedig a környező országokból (Szlovénia, Szlovákia, Ausztria) várják, de már most vannak komoly érdeklődőik Japánból, Amerikából és Németországból is.

A ma reggel megnyitott WoL Villa kollekciójában jórészt olyan márkák kaptak helyet, amelyek a világ legelőkelőbb, kis szériákat gyártó és egyedi megoldásokat kínáló manufaktúráiból kerültek ki.

Ennek a szemléletnek a jegyében mutatta be először Magyarországon a Rolls-Royce a 2003-ban bevezetett Phantom-ot, hogy a közönség közvetlenül is megtapasztalhatja a Rolls-Royce utolérhetetlen kényelmét. A terméket a sajtó munkatársainak a Rolls-Royce Motor Cars Ltd. képviseletében Carl Wallner, észak-európai regionális igazgató mutatta be. A megnyitó másik kiemelt termékcsoportját a Wellendorff egyedi készítésű ékszeresi jelentették, amelyeknek a későbbiekben is saját kiállítóhelye lesz a Wol villában. A Flower II nevet viselő 2005-ös kollekciót pedig a 100 éve működő manufaktúra tulajdonosa, Hanspeter Wellendorff népszerűsítette.

A WoL-nál személyes tanácsadókkal történő találkozások és konzultációk előzik meg a vásárlást, amelyek bensőséges, klublégkör hangulatban zajlanak. A felgyorsult világ rohanó tempójával szemben itt egy-egy vásárlás kellemes és élményszerű folyamattá válik. Az igényeknek megfelelő különleges darabok megtalálásához kellő idő áll a vásárló és tanácsadója rendelkezésére, hogy a konzultációkat követően a személyre szabottság is elérje azt a kompromisszummentes tökéletességet, amelyet a kínált márkák már magukban hordoznak. A diszkrét, szolid eleganciával kísért angol klublégkör biztosítja azt a kivételes vásárlási élményt, amelyhez hasonlóval például private banking szolgáltatás során találkozhat a vásárlóközönség.

A WoL az ország imázs részeként is kíván működni: a 20. század eleji nagypolgári stílus és protokoll újbóli meghonosításával Európa luxusközpontjává kíván válni. A World of Luxury épülete diplomáciai rendezvényeknek is helyszínül szolgál majd, ezzel is segítve Magyarország nemzetközi kapcsolatainak erősítését.

JÓL JÖNNE 2 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 2 millió forintot igényelnél, 60 hónapos futamidőre, akkor 2021-től így kalkulálhatsz: a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 39 550 forintos törlesztővel a Sberbank nyújtja (THM 7,11%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 39 604 forintos törlesztőt (THM 7,17%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

A luxusközpontnak egy, a Rózsadombon álló villa ad otthont, amely 1930-ban, neobarokk stílusban épült. Az 1000 négyzetméteres impozáns épületben 7 bemutatószalont alakítottak ki. A 3000 négyzetméteres kertben álló épület pazar körpanorámával rendelkezik, ahonnan Budapest szinte teljes hosszúságában és szélességében látható. A WoL Villát a nagyközönség a München c. Spielberg filmben láthatta már, amelyben az egyik jelenet forgatási helyszíne volt.

Az egész hétvégén át tartó nyitórendezvényen képviselteti magát a magyar gazdasági- és közélet, valamint számos művész, sportoló és diplomata is elfogadta a zártkörű rendezvényre való meghívást. Az angolos klubhangulatot árasztó luxusközpontot a World of Luxury eleganciájához méltóan HMA John Nichols, az Egyesült Királyság magyarországi nagykövete avatta fel.

A megnyitó további darabjai közé tartoznak Robbe&Berking, az ezüstművesség páratlan mesterdarabjaiként számon tartott ezüst evőeszközei; a sportos stílus feltalálójának tartott Bogner minőséget, aktivitást és magabiztosságot sugalló ruhái; a 250 éves Fürstenberg porcelánmanufaktúra darabjai, valamint a Sieger dizájner dinasztia stílusvezető termékei, amelyek között a Fürstenberg-együttműködésnek köszönhetően most porcelán is szerepel.

Újabb prémiummárkák és szolgáltatások magyarországi premierjét is tervezi a tulajdonos-vezérigazgató. Változatos rendezvényeken keresztül mutatják majd be a hónap fókusztermékeit és márkáit: idén debütál még a Korloff világhírű gyémántjaival, és a világ egyik legprecízebb és legmegbízhatóbb óráit gyártó Jaquet Droz órásmanufaktúra is. A következő öt évben további 5 exkluzív óra, 6 órásmanufaktúra termék, és 12 darab lifestyle márka bemutatását tervezik. Szeptemberben a külföldi borok estje és a szivarest után kulináris túrával várják majd az ínyenc vendégeinket, ahol a különleges falatokat a legújabb BMW modellek 'fűszerezik' majd.

KONFERENCIA
Tovább
HR Revolution 2021
Vörös riadó! Újabb fronton nyílhat harc a hazai munkahelyeken. Hogyan tovább?
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2021. május 8. 19:18