7 °C Budapest

A Google újabb "áldozata"

Pénzcentrum
2006. augusztus 8. 16:30

A News Corporation választása a Google-ra esett egy 3 éves együttműködési szerződést illetően, amely a MySpace kimagasló jövedelemforrását segíti majd elő.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.

A News Corporation választása a Google-ra esett egy 3 éves együttműködési szerződést illetően, amely a MySpace kimagasló jövedelemforrását segíti majd elő.

A MySpace közel 100 milliós felhasználói táborral rendelkezik világszerte, így a Google hirdetései igen széles körben válnak elérhetővé. Ezért a Google a 3 éves haszonmegosztás mellett további 900 millió dollárt ajánlott a News Corporation-nek. A MySpace a Google technológiáját felhasználva teszi majd lehetővé a felhasználóknak az oldal és a világháló böngészését, amely minkét fél számára profitot jelent.

A News Corporation média birodalom 2005 júliusában vásárolta meg a MySpace-t, hogy televíziós és sajtó érdekeltségei mellett az online médiában is jelentős részesedésre tegyen szert. A már ekkor is 22 millió - főleg tinédzser - felhasználóval rendelkező MySpace ugyan dinamikusan fejlődött, de nem hozott elegendő profitot.

Az oldal a Google-lal, mint első számú internetes hirdetővel kötött megállapodást. A News Corporation a részvényei értékeinek emelkedésével máris beváltani látszik a hozzá fűzött reményeket. A vállalat a digitális média piacon történő terjeszkedés mellett további lépéseket is tervez a Google-lal.

Az együttműködés a Google-részvények drágulásával is jár, emellett a Fox oldal fejlesztését is kilátásba helyezték.

Elemzők szerint kimagasló bevétel várható a Fox Interactive Media számára, ha a MySpace folytatja növekedését.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2021. december 2. csütörtök
Melinda, Vivien
48. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?