A Hitwise mérései szerint július első hetében a MySpace nevű közösségi oldal volt a leglátogatottabb az Egyesült Államokban, megelőzve a Yahoo-t, a Google-t és az MSN-t is.
Figyelemre méltó, hogy míg egy éve ilyenkor a MySpace csak a netezők 1.9%-át csábította honlapjára, addig mára 4.46%-ra duzzadt ez az arány az USA-ban.
Piaci elemzők szerint a folyamatok egyre inkább abba az irányba mutatnak, hogy a felhasználók saját tartalmat akarnak létrehozni amellett, hogy egymás blogjait nézegetik. A MySpace is ezzel tett szert kiemelkedő népszerűségre, a közösségi site-ok számára tehát ez a terület a széles tömeg toborzása utáni ugródeszka.
A közösségi site-ok közül az elmúlt hónapban a látogatók 80%-a a MySpace-re szavazott, 7.5% jutott a Facebooknak és 3.8% a Xanga-nak.
A Nielsen Net Ratings adatai a fentitől eltérő képet mutatnak: náluk 2006 márciusában a Yahoo bizonyult az elsőnek, a második helyet a Microsoft, a harmadikat az MSN szerezte meg, a MySpace pedig csak a 10-edik lett.

Bárkinél lapulhat egy több tízezret érő játék-kincs: megőrülnek érte a gyűjtők, nagyon könnyű eladni
Egyre több felnőtt kezdett gyűjteni Hot Wheels vagy Matchbox kisautókat, ami új piacot nyitott a kereskedőknek is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


