Egy friss modell alapján 2034-re a tisztán elektromos jármű értékesítések részaránya meghaladhatja az 50%-ot a három legnagyobb piacon.
Az Országgyűlés környezetvédelmi bizottsága elvetette a hibrid hajtású gépkocsik számára nagyobb adókedvezményt biztosító javaslatot. A testület két olyan ellenzéki módosító indítványt tárgyalt, amely az elektromos motorral segített benzines hajtású kocsik árainak csökkentésére irányult.

Németországban adómentes és több mint 1900 helyen lehet tankolni a bioüzemanyagból. Franciaország egy új program szerint Európa legnagyobb biodízel előállítója lehet 2008-ra. Nálunk azonban adócsalásnak számít ha valaki étolajat önt a tankba. Az etilalkohol, illetve a növényi olaj sikerrel pályázhat a jövő üzemanyaga címre, elsősorban azért mert a jelenleg futó autókat nem vagy csak kismértékben kell átalakítani ahhoz, hogy ezekkel az üzemanyagokkal is tökéletesen működjenek. A dolog szépséghibája az, hogy a biodízel és az etilalkohol alapú benzin előállítása roppant energiaigényes, egyes becslések szerint 30 százalékkal több energia szükséges az előállításukhoz mint amennyit utána le tudnak adni.
Műfenyő vagy igazi? Pont kerülhetett az ősi vita végére: tisztul a kép, minden ebbe az irányba mutat
A karácsonyi időszak közeledtével egyre többen foglalkoznak a karácsonyfa-választás kérdésével.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








