Hamar kiderült, hogy nem a téli szigetelés tette a kabátokat merevvé, hanem a bélésbe varrt csempészcigaretta.
Kilencven adózónál állapított meg jelentős összegű adóhiányt a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) a harmadik negyedévben, közülük öttől követel a bírságokkal együtt 1 milliárd forint feletti összeget, egyikük egy magánszemély.
A NAV negyedévente teszi közzé azok listáját, akiknél az előző negyedévben jogerőre emelkedett határozatában magánszemélyeknél 10 millió, más adózóknál 100 millió forintot meghaladó adóhiányt állapított meg.
A harmadik negyedévben 90 adózónál állapítottak meg nagy összegű adóhiányt, közülük 36 társaság, 54 pedig magánszemély. A lista élén a budapesti székhelyű Best Master Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. áll, közel 1,4 milliárd forintos adóhiánnyal és közel 806 millió forintos bírsággal, a NAV vele szembeni követelése így mintegy 2,2 milliárd forint. Az összes követelést tekintve azonban megelőzi az ugyancsak budapesti Compact Holding Kft. több mint 2,6 milliárd forintos tartozásával, amelynek 856 millió forintos adóhiánya mellé 1,767 milliárd forint jogkövetkezmény társul. Rajtuk kívül még két cég tartozik a jogkövetkezményekkel együtt több mint 1 milliárd forinttal a NAV-nak.
A magánszemélyek közül a legnagyobb összeget, több mint 1,2 milliárd forintot Szabó Lászlótól követeli az adóhatóság, amelynek mintegy egyharmada adóhiány, a többi bírság. A jogkövetkezményeket is beleértve nagy összeggel tartozik Hoffer György (935 millió forint), Sere Géza Endre (764 millió forint) valamint Telek László (494 millió forint) is, akik az abonyi illetőségű Telek Lászlót kivéve mindnyájan budapesti lakosok. Rajtuk kívül 17 magánszemélynek van 100 millió forintnál nagyobb tartozása, a bírságokat is beleértve.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








