A spanyol kormány kitiltja az ultrafeldolgozott élelmiszereket és energiaitalokat az iskolákból.

Jön a magyar Prime: prémium kategóriás üdítőitalt dob piacra Balogh Levente és Pachert Balázs
Prémium kategóriás üdítőitalt dob piacra Balogh Levente és Pachert Balázs. A Pénzcentrumnak a Szentkirályi Magyarország alapító tulajdonosa elmondta, hogy a terméket, árazás és egyéb terméktulajdonságok szempontjából is az amerikai Prime üdítők versenytársának szánják.
Speciális, prémium kategóriás, hidratáló üdítőitalt dob piacra kollaborációban a Szentkirályi Magyarország alapító tulajdonosa, Balogh Levente és a BALAZS KICKS sneaker-webshop tulajdonosa, Pachert Balázs, akit Balogh még a Cápák közöttben ismert meg. A Pénzcentrum információi szerint a terméket, árazás és egyéb terméktulajdonságok szempontjából is a Prime üdítők versenytársaként álmodták meg Baloghék. A Pénzcentrumnak Balogh Levente elmondta, az első közös terméket, azonos márkanév alatt már az idei évben egy teljes termékszortiment követi majd.
Kérdésünkre Balogh Levente kiemelte, hogy nem energiaitalról van szó, hanem egy speciális, hidratáló üdítőitalról. Arra vonatkozó érdeklődésünkre, hogy a termékfejlesztésnél közrejátrszott-e az, hogy Magyarországon (is) terítéken van a fiatalok energiaital-fogyasztásának korlátozása, Balogh Levente elmondta, hogy a koncepció megálmodásakor a nemzetközi példákat vették alapul. "Voltak nemzetközi példák rá, úgyhogy itthon nem nagyon végeztünk a termékre vonatkozó direkt piackutatást" - árulta el Balogh Levente, aki hzt is hozzátette, hogy marketing szempontból viszont jó visszajelzés, hogy a ZORD PROJEKT név alatt futó Instagram-oldalukat már közel 30 ezren követik.
Volt egy erőteljes elképzelésünk, hogy milyen termékkel akarunk piacra jönni. Így, az élelmiszergyártásra vonatkozó alapvető szabályokon túl, nem kellett figyelmbe vennünk az energiaitalokat érintő, potenciálisan meglehetősen változékony jogszabályi környezetet
- tette hozzá Balogh Levente, aki kérdésünkre megerősíttte, hogy az amerikai Prime üdítőital sikere adta a mintát.
Most az egész világon ez egy rendkívül trendi, sikeres termék. Ebben a műfajban akartunk valami újat hozni úgy, hogy én adom hozzá a szakmai tapsztalatot, a technológiát, illetve a gyártást; Balázs pedig a piacot
- mondta Balogh Levente, aki azt is elárulta, hogy a termék célközönsége a 14-24 éves korosztály lesz.
Arra vonatkozó kérdésünkre, hogy hol lehet majd megvásárolni a termékeket, így például kapható lesz-e az imsertebb magyar élelmiszerláncokban, Balogh Levente elmondta: "Egyelőre nem lesz elérhető a termék a ksikereskedelmi láncokban. A saját webshopban, illetve a BALAZS KICKS üzletben, valamint a MOM Park bevásárlóközpontban található LENOA kávézóban lehet majd megvásárolni az üdítőitalt."
Nyitókép: instagram.com/zord_project
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


