Jön a magyar Prime: prémium kategóriás üdítőitalt dob piacra Balogh Levente és Pachert Balázs
A terméket, árazás és egyéb terméktulajdonságok szempontjából is az amerikai Prime üdítők versenytársának szánják.
A terméket, árazás és egyéb terméktulajdonságok szempontjából is az amerikai Prime üdítők versenytársának szánják.
Én egyáltalán nem számolom a vagyonomat, nem érdekel, hányadik helyen vagyok - mondta Balogh Levente miután a friss összesítés szerint jelenleg ő a 64. leggazdagabb magyar.
A Szentkirályi Magyarország az elsők között kezdte meg a DRS (Deposit Return System), vagyis a kötelező visszaváltási rendszer szerinti italcsomagolások gyártását és értékesítését.
Már a bevezetéstől számított néhány napon belül sok kérdés merült fel a fogyasztókban az új betétdíjas rendszerről.
A milliárdos üzletember elmesélte, hogy az első évad győztese, Keserű Balázs sikert sikerre halmozott és pár hónap alatt bebizonyította rátermettségét. Így őt előlépteti.
Most már biztos, 2024-től Magyarországon palackozzák a Pepsit és szentkirályi vízből fog készülni.
2024. január elsejétől be kell vezetni a visszaváltható PET-palackokat, Balogh Levente pedig azt várja az intézkedéstől, hogy a csomagolóanyagok teljesen eltűnnek a szemétből.
Az üzletember meggyőződése szerint egy márka akkor tud fejlődni, erősödni, ha a folyamatos megújulás mellett zavartalanul, az akadályozó tényezők kiiktatásával tud működni.
Ki Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz tulajdonosa? Mekkora Balogh Levente vagyona, ki Balogh Levente felesége, hol él Balogh Levente családja (mekkora Balogh Levente háza)?
Balogh Levente, a Cápák között multimilliomos befektetője kevés dologban szereti a luxust, inkább a minőség érdekli. Ezt sugallja karórája is...
Megjelent az Első Yard, a Pénzcentrum podcastsorozatának harmadik adása, mely Balogh Leventéről, a Szentkirályi Ásványvizet felfuttató vállalkozóról szól
Az ötletgazdák sokkal egyszerűbbnek gondolták a betétdíjas palackok bevezetését, mint amit a valóság tükröz. Sok apró részletre kell gondolni a tervezéskor - véli Balogh Levente.
Nyugaton már működik a modell.
Szupermarketekben, hiperekben és diszkontokban is!
A termékek árát visszafizetik.
Lerántjuk a leplet a diszkontok nagy trükkjéről.
Többen vásárolnak ott, mint hisszük.
12 fajtát kóstoltunk végig. Tényleg a drága a legjobb?
Szerda délelőtt járta be a magyar sajtót a hír, mely szerint újabb magyar étterem kapott Michelin-csillagot. Az Onyx hitvallása szerint csak a legkiválóbb alapanyagokból, a legjobb technológiákkal készült ételeket kínálnak - ez persze áraikon is meglátszik. Kétezer forint alatt csak desszertet kapunk, az ebédmenü azonban sokkal barátságosabb ár-érték arányban várja a vendégeket.
Átalakulóban van a világ italpiaca: a fogyasztók évről évre az egészségesebb termékeket keresik, ami alapvetően az ásványvízgyártóknak kedvez. Igaz, az üdítőgyártók sem alszanak, hanem évről-évre újabb, egészségesebb termékeket fejlesztenek és egyre ütemesebben lépnek előre az ásványvízpiacon is. Az ásványvíz Magyarországon is jól fogy, évről évre több palackot értékesítenek, de az igazi robbanás a kínai piacon várható. Az ásványvíz- és üdítő fogyasztást nem csak a nyári meleg, hanem a gazdaság állapota is befolyásolja: az elmúlt két év gazdasági visszaesése elsősorban az üdítőgyártók piacát érintette kedvezőtlenül.