Így hat majd ránk az új visszaváltó rendszer: tények és tévhitek a kötelező visszaváltási rendszerről
Már a bevezetéstől számított néhány napon belül sok kérdés merült fel a fogyasztókban az új betétdíjas rendszerről.
Már a bevezetéstől számított néhány napon belül sok kérdés merült fel a fogyasztókban az új betétdíjas rendszerről.
A milliárdos üzletember elmesélte, hogy az első évad győztese, Keserű Balázs sikert sikerre halmozott és pár hónap alatt bebizonyította rátermettségét. Így őt előlépteti.
Most már biztos, 2024-től Magyarországon palackozzák a Pepsit és szentkirályi vízből fog készülni.
2024. január elsejétől be kell vezetni a visszaváltható PET-palackokat, Balogh Levente pedig azt várja az intézkedéstől, hogy a csomagolóanyagok teljesen eltűnnek a szemétből.
Az üzletember meggyőződése szerint egy márka akkor tud fejlődni, erősödni, ha a folyamatos megújulás mellett zavartalanul, az akadályozó tényezők kiiktatásával tud működni.
Ki Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz tulajdonosa? Mekkora Balogh Levente vagyona, ki Balogh Levente felesége, hol él Balogh Levente családja (mekkora Balogh Levente háza)?
Balogh Levente, a Cápák között multimilliomos befektetője kevés dologban szereti a luxust, inkább a minőség érdekli. Ezt sugallja karórája is...
Megjelent az Első Yard, a Pénzcentrum podcastsorozatának harmadik adása, mely Balogh Leventéről, a Szentkirályi Ásványvizet felfuttató vállalkozóról szól
Az ötletgazdák sokkal egyszerűbbnek gondolták a betétdíjas palackok bevezetését, mint amit a valóság tükröz. Sok apró részletre kell gondolni a tervezéskor - véli Balogh Levente.
Nyugaton már működik a modell.
Szupermarketekben, hiperekben és diszkontokban is!
A termékek árát visszafizetik.
Lerántjuk a leplet a diszkontok nagy trükkjéről.
Többen vásárolnak ott, mint hisszük.
12 fajtát kóstoltunk végig. Tényleg a drága a legjobb?
Szerda délelőtt járta be a magyar sajtót a hír, mely szerint újabb magyar étterem kapott Michelin-csillagot. Az Onyx hitvallása szerint csak a legkiválóbb alapanyagokból, a legjobb technológiákkal készült ételeket kínálnak - ez persze áraikon is meglátszik. Kétezer forint alatt csak desszertet kapunk, az ebédmenü azonban sokkal barátságosabb ár-érték arányban várja a vendégeket.
Átalakulóban van a világ italpiaca: a fogyasztók évről évre az egészségesebb termékeket keresik, ami alapvetően az ásványvízgyártóknak kedvez. Igaz, az üdítőgyártók sem alszanak, hanem évről-évre újabb, egészségesebb termékeket fejlesztenek és egyre ütemesebben lépnek előre az ásványvízpiacon is. Az ásványvíz Magyarországon is jól fogy, évről évre több palackot értékesítenek, de az igazi robbanás a kínai piacon várható. Az ásványvíz- és üdítő fogyasztást nem csak a nyári meleg, hanem a gazdaság állapota is befolyásolja: az elmúlt két év gazdasági visszaesése elsősorban az üdítőgyártók piacát érintette kedvezőtlenül.
A társaság közlése szerint a hazai kiskereskedelmi forgalom visszaesése ellenére 21 százalékkal növelte forgalmát a siófoki Sió-Eckes (SE) Kft. az idei év első fél évében.
A hazai ásványvízpiac egyik meghatározó szereplője, az innovatív megoldásairól is híres Szentkirályi Ásványvíz Kft. a piacvezető gyártók közt elsőként, oxigénnel dúsított ásványvizet hoz forgalomba. A termék az oxigén kedvező élettani tulajdonságai révén fokozza a teljesítőképességet és csökkenti a nagyvárosokban élők szervezetében a szmog hatását. 179 Ft-os ajánlott fogyasztói árával a Szentkirályi újdonsága a legolcsóbb az átlagosnál több oxigént tartalmazó ivó- és ásványvizek hazai szűk piacán. Az oxigénnel dúsított természetes ásványvíz alapú ital novembertől kerül a boltok polcaira 1,5 literes kiszerelésben - de a tervek között szerepel a 0,5 literes változat bevezetése is. A következő évben a cég 3,5 millió palack oxigénes ásványvíz értékesítésével számol.
A Reader's Digest 15 európai országra kiterjedő vizsgálatot folytatott, hogy mely országokban, mely márkákat kedvelik leginkább a fogyasztók.