Több vállalat, köztük a Louis Vuitton tulajdonosa és az amerikai VF Corporation is érdeklődik a nehézségekkel küzdő Dr. Martens felvásárlása iránt.
Tedd a szívedre a kezedet! Hány névjegykártyáról mentetted már át az illető elérhetőségeit a telefonodba? Ha a válaszod leginkább a nulla felé konvergál - amivel, lássuk be, a többségbe tartozol - jó hírrel szolgálhatunk: a Urilcard végre megtalálta a hidat az offline és online kapcsolatépítés között!
Drabant Sebestyén, az Urilcard alapítója nem kisebb feladatra vállalkozott, minthogy megreformálja és digitalizálja az offline kapcsolatépítés világát. Nem is választhatott volna aktuálisabb dilemmát, hiszen az elkallódó névjegykártyák és sebtében bepötyögött telefonszámok korában már joggal fordulhatott meg bárkiben a kérdés: miért nem lehet a személyes találkozások alkalmával történő elérhetőségek csereberéjét modernizálni?
Nos, lehet.
Az Urilcard egy olyan digitális névjegy, amelyet mobiltelefonod segítségével te magad szabhatsz személyre, csupán néhány kattintással. Az alapinformációkon - mint név, cégnév, titulus, elérhetőségek - túl fényképeket, önéletrajzi adatokat, linkeket, GPS lokációkat adhatsz a megosztani kívánt profilodhoz. S hogy hogyan kerül mindez beszélgetőpartnered tulajdonába?
A cég legújabb dobása, a UC tag segítségével! Ez az apró korong tárolja az applikáción keresztül létrehozott névjegykártyádat, és osztja tovább azt bárki számára, aki hozzáérinti a mobilját. Legfontosabb elérhetőségeid, információid tehát egyetlen “csippantással” menthetővé válnak a digitális térben - gyorsan, praktikusan, egyszerűen!
Sebestyén és csapata már ismerős lehet a Cápák közöttből, most azonban a Brancs közösségi piacterén tették először elérhetővé a UC taget, igazán kedvező - egyszeri díjas - ajánlatokba csomagolva!
Sikerükre jó esély van, amely esetén még egy dolog garantált: a papíralapú névjegykártyák kora végleg lejárt!
(x)
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Három banknál válik elérhetővé az új otthonfelújítási támogatás
- Új, "akciós" jegytípus jelenik meg a BudapestGO-ban
- Az infláció szemmel látható emelésével "vádolja" a kormány az üzemanyagárakat
- Nagy durranás: régóta várt amerikai szuperfegyvert kaphatnak az ukránok
- Új világ jön itthon a kriptopiacon, már rengeteg ember érintett
- Itt a vége: elfogadta a brit parlament az illegális migráció sarokkövének számító törvényt