A makrogazdasági tényezőket összegző makro részindex -11 ponton áll egy felmérés szerint.
Tedd a szívedre a kezedet! Hány névjegykártyáról mentetted már át az illető elérhetőségeit a telefonodba? Ha a válaszod leginkább a nulla felé konvergál - amivel, lássuk be, a többségbe tartozol - jó hírrel szolgálhatunk: a Urilcard végre megtalálta a hidat az offline és online kapcsolatépítés között!
Drabant Sebestyén, az Urilcard alapítója nem kisebb feladatra vállalkozott, minthogy megreformálja és digitalizálja az offline kapcsolatépítés világát. Nem is választhatott volna aktuálisabb dilemmát, hiszen az elkallódó névjegykártyák és sebtében bepötyögött telefonszámok korában már joggal fordulhatott meg bárkiben a kérdés: miért nem lehet a személyes találkozások alkalmával történő elérhetőségek csereberéjét modernizálni?
Nos, lehet.
Az Urilcard egy olyan digitális névjegy, amelyet mobiltelefonod segítségével te magad szabhatsz személyre, csupán néhány kattintással. Az alapinformációkon - mint név, cégnév, titulus, elérhetőségek - túl fényképeket, önéletrajzi adatokat, linkeket, GPS lokációkat adhatsz a megosztani kívánt profilodhoz. S hogy hogyan kerül mindez beszélgetőpartnered tulajdonába?
A cég legújabb dobása, a UC tag segítségével! Ez az apró korong tárolja az applikáción keresztül létrehozott névjegykártyádat, és osztja tovább azt bárki számára, aki hozzáérinti a mobilját. Legfontosabb elérhetőségeid, információid tehát egyetlen “csippantással” menthetővé válnak a digitális térben - gyorsan, praktikusan, egyszerűen!
Sebestyén és csapata már ismerős lehet a Cápák közöttből, most azonban a Brancs közösségi piacterén tették először elérhetővé a UC taget, igazán kedvező - egyszeri díjas - ajánlatokba csomagolva!
Sikerükre jó esély van, amely esetén még egy dolog garantált: a papíralapú névjegykártyák kora végleg lejárt!
(x)
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








