A történelem során először idén megindult a földgázszállítás Magyarországra Azerbajdzsánból.
Rengeteg magyar cég örülhet: ezzel most lehet, hogy könnyebben jutnak értékes munkaerőhöz
Magyar cégcsoport többségi tulajdonrészt szerzett az Adria régió egyik meghatározó HR-vállalatában, a Heads Adriatic cégcsoportban. Az akvizíciónak köszönhetően a magyar vállalat mintegy 6 500 fő kölcsönzött, és 500 belsős munkavállalóval rendelkezik.
A WHC Csoport többségi tulajdonrészt szerzett az Adria régió egyik meghatározó HR-vállalatában, a Heads Adriatic cégcsoportban - áll a cég közleményében. Ezzel a vállalat tizenegy magyar kirendeltségből álló magyarországi irodahálózata mellett ma már Ausztriában, Szerbiában, Szlovákiában és Ukrajnában is működtet saját leányvállalatot, helyi kirendeltségeket. A mostani nemzetközi akvizíciónak köszönhetően a csoport további öt országban: Bosznia-Hercegovinában, Észak-Macedóniában, Horvátországban, Montenegróban és Szlovéniában is piacra lép, így a vállalatcsoportot immár Közép-Európa legnagyobb HR-szolgáltatói között tarthatjuk számon.
"(...) több országgal bővül toborzási területünk, mellyel a magyar vállalatok munkaerőigényét is még hatékonyabban tudjuk majd kiszolgálni, illetve további célunk a Közép-Európába érkező beruházások kiszolgálása munkaerő oldalról" – mondta Berta Péter, a WHC Csoport ügyvezetője a tranzakció kapcsán. A 20 éve alapított Heads Adriatic az Adria régió összesen hat országában (Bosznia-Hercegovinában, Észak-Macedóniában, Horvátországban, Montenegróban, Szerbiában, Szlovéniában) van jelen, melyekben összesen 15 irodát működtet. A vállalat éves árbevétele legutóbb 55 millió eurót tett ki. Az akvizíciónak köszönhetően a két vállalat mintegy 6 500 fő kölcsönzött és 500 fő belsős munkavállalót foglalkoztat.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Bemutatták a speciális, hadseregeknek szánt robotkutyát
- Bóka János az Arénában: igazodás vagy újraegyesítés, ez az unió nagy kérdése
- Megtámadták a Párbeszéd három aláírásgyűjtő standját, feljelentést tettek
- Közel 40 méterrel szárnyalta túl a síugrás világcsúcsát az olimpiai bajnok
- Sokaknak zsebbe nyúlós lett a felsőoktatás - számok
- Újabb kellemetlenség egy forgalmas vasúti szakaszon