Donald Trump elnök teljes blokádot rendelt el a szankciók alá eső olajszállító hajók ellen, amelyek Venezuelába tartanak vagy onnan indulnak.
Miközben számos nagy multinacionális vállalat, egyfajta szerepvállalásként, már elhagyta Oroszországot, a Coca –Cola bejelentette, hogy ők maradnak. Eközben az orosz Lukoil nyilatkozatban adott hangot aggodalmának, és kérik, legyen vége a fegyveres konfliktusnak Ukrajnában.
A Coca-Cola marad Oroszországban, mondta a cég szóvivője a TASZSZ orosz hírügynökségnek. A szóvivő szerint a Coca-Cola tovább működik az ország területén, a cég felelősséggel tartozik a partnereinek, a társadalomnak, és a többezer orosz munkavállalójának. A Coca-Cola orosz leányvállalatának összesen tíz italgyára van az országban, többek között Moszkvában, Szentpéterváron és Vlagyivosztokban.
Legyen vége a fegyveres konfliktusnak Ukrajnában – kéri a Lukoil egy a vállalat weboldalán megjelent közleményben. A nyilatkozat szerint Oroszország második legnagyobb olajcége aggódik az Ukrajnában történő tragikus események miatt, és támogatja a béketárgyalásokat. A tájékoztatás szerint a vállalat igazgatótanácsa a fegyveres konfliktus azonnali beszüntetését kéri, és teljes mértékben támogatja annak a diplomáciai úton történő megoldását.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








