Két termékét hívja vissza a Coca-Cola: 6-an kórházba kerültek, mert ittak ezekből
Visszahívja két termékét a kereskedelmi forgalomból a Coca-Cola horvátországi forgalmazója.
Visszahívja két termékét a kereskedelmi forgalomból a Coca-Cola horvátországi forgalmazója.
Horvátországban összesen négy embert ápolnak szénsavas italok által okozott mérgezés gyanúja miatt. Az esetben a Coca-Cola terméke érintett.
Az elmúlt időszakban számtalan cikk foglalkozott az élelmiszerárak emelkedésével és a fogyasztás visszaesésével, de mi a helyzet az üdítőkkel?
Az év végéig egy új gyártócsarnokkal bővíti dunaharaszti központját, amelyben egy nagy teljesítményű, modern gyártósort telepít a cég.
A Coca-Cola az EU-s határidőhöz képest (2024 nyara) több mint 1 évvel korábban bevezette a rögzített kupakokat üdítős flakonjainak. Ennek viszont sok vásárló nem örült.
Emelkedett a cukor, a koncentrátum, a szénsav és a kávé ára is, mondhatni a termékeink előállításhoz szükséges összes alapanyag jelentősen drágult - indokolta az áremeléseket a Coca Cola ügyfvezető igazgatója.
Miközben a Coca-Cola marad Oroszországban; a Lukoil nyíltan kiállt a háború azonnali befejezése mellett.
2021. május 1-től a Coca-Cola HBC Magyarország a diszkont áruházakban az eddig elérhető 1,75 literes kiszerelést 2 literesre cseréli.
Nyílt sisakos küzdelem volt.
Sokan fognak örülni!
A magyar fogyasztók próbálhatják ki először azt az innovatív papírpalack prototípust.
A Break Free From Plastic nevű környezetvédő mozgalom éves jelentése szerint a három cég egyáltalán nem fejlődött a műanyagszennyezésük terén.
Mutatjuk a részleteket!
Az élelmiszerhiány és -pazarlás a járvány alatt még fontosabb.
Ma Magyarországon a foglalkoztatottság jóval nagyobb a férfiak, mint a nők körében, a fiatal nők - beleértve a kismamákat is - továbbra is kevésbé mobilisek a munkavállalás terén, mint a férfiak. A kismamákat, kisgyermekes anyukákat hagyományosan nem szokás a munkakereső fiatalok közé sorolni, a Coca-Cola Magyarország #énjövőm programjának új kutatásából viszont kiderült: sokszor hasonló kérdésekkel és problémákkal küzdenek, mint pályakezdő vagy frissdiplomás társaik. De mi motiválja őket az álláskeresésben, és hogyan lehet nekik segíteni, hogy a számukra leginkább ideális állást találják meg a gyermeknevelés mellett is? Erre keresték a választ a Medián és a Kantar Hoffmann kutatásai.
Hiába, a minőség csak utat tör magának.
Hazánkban a koronavírus-járvány előtti időszakban kb. 15 százalékra volt tehető a 15-34 év közötti nem dolgozó, de nem is tanuló, ún. NEET fiatalok száma. Miközben a foglalkoztatottság folyamatosan növekedett az elmúlt években, felmerül a kérdés: kik azok a NEET fiatalok ma Magyarországon, és hogyan lehet segíteni nekik, kiváltképp a koronavírus-járvány utáni időszakban?
Manapság már nem szabadna csupán a megérzésekre hallgatva döntéseket hozni a HR (Human Resources - Humánerőforrás) területén. Eleinte a HR leginkább az operatív feladatokra összpontosított, azonban a 2000-es évek óta döntéseik sokkal inkább stratégiai indíttatásúak. Az igazat megvallva az emberek többsége sokszor csupán szükséges rosszként tekint a HR osztályra, akik többnyire akkor bukkannak fel, ha valamilyen rossz hírt kell közölni.
Marad a cukormentes ásványvíz.
Orbán Viktor környezetvédelmi programjának köszönhetően.