A FIFA új, legfeljebb 60 dollárba kerülő belépőszintű jegykategóriát vezet be a részt vevő csapatok szurkolói számára.
Február elseje óta a hazai börtönökben 270 800 darab védőmaszkot gyártottak, és adtak át a kórházakat fenntartó Állami Egészségügyi Ellátó Központnak, közölte a Büntetés-végrehajtás Országos Parancsnoksága. A büntetés-végrehajtás cége az alapanyaghiány miatt sokszorosára emelte a szájmaszkok árát. A kezdeti, februári megrendelések időpontjában az Adorján-Tex Kft. által gyártott védőmaszkok darabonkénti egységára nettó 7 forint 50 fillér volt, később azonban a koronavírus megjelenése által generált - világméretű - alapanyaghiány és kereslet értelemszerűen megnövelte az előállítási költségeket, ezért jelenleg nettó 62 forint 50 fillérért történik az értékesítés.
A BVOP közlése szerint a szájmaszkokat korábban nettó 7 forint 50 filléres egységáron értékesítették, jelenleg a megnövekedett kereslet és az alapanyag árának emelkedése miatt nettó 62 forint 50 fillér áron szállítják. Ez az ár messze elmarad a kereskedelmi forgalomba lévő szájmaszkok jelenlegi árától - írja az Index.
Az előállítási ár tehát nyolcszorosára emelkedett. A BVOP azt írja: az Adorján-Tex Kft. az alapanyag beszerzési árának növekedésére figyelemmel arányos mértékben emelte a szájmaszkok egységárát. Ez messze elmarad a kereskedelmi forgalomba lévő szájmaszkok jelenlegi árától.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








