A kereskedelmi láncok több esetben egyoldalúan növelték árrésüket. Így a fogyasztók a borárak növekedését tapasztalták, míg a magyar bortermelők nem jutottak plusz nyereséghez.
BalatonBor márkanéven új, meghatározott minőségű olaszrizling érkezik a magyar boltokba jövő tavasszal - írja a Népszabadság.
A balatoni borászokat és vendéglátósokat tömörítő Balatoni Kör által létrehozott BalatonBor márkanéven futó olaszrizling jövő tavasztól lesz kapható a boltokban.- mondta a lapnak Kardos Gábor, a Balatoni Kör ügyvivője.
Magyarországon újdonságnak számító marketingstratégia, hogy az új "védjegy" termelői összefogásra épül, és inkább a régiómarketingre helyezi a hangsúlyt. Ennek oka, hogy a hazai gasztro- és bormarketing a kör tagjai szerint inkább hátrányt jelent, mint valós támogatást.
A BalatonBor nagykereskedelmi ára palackonként nettó 600 forint, míg a kiskereskedelmi ár bruttó 1450 forint lesz.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.
- Csiki Varga Tamás az offenzíváról: az idővel való versenyfutásban az oroszok állnak jobban
- Tízmilliárdos lengyelországi rakétaszállításra bólintott rá az amerikai külügy
- Bécsben új világ jön: szennyvíz segítségével állítják elő a távhőt
- Ilyen menekültáradatra a második világháború óta nem volt példa
- A rendőrök által agyonvert fiatal szülei a helyszínen hallgatták Joe Biden évértékelőjét
- Négynapos munkahéttel kísérleteznek Németországban is
Digital Transformation 2023
Sustainable Tech 2023
Biztosítás 2023


