Az év utolsó heteiben a gazdasági, társadalmi és piaci folyamatok egyaránt kiemelt figyelmet kaptak, miközben a karácsonyi készülődés és az év végi kiadások új kihívásokat...
Tovább terjeszkedik a Fornetti: a látványpékségeiről ismert vállalkozás az idei évben 10 százalékos bevétel-növekedéssel számol.
További nemzetközi terjeszkedéssel tervez a jövőben a Fornetti: mint arról Sebastian Gooding, a cég idén kinevezett ügyvezető igazgatója a 10. Coop Rally keretében tartott sajtótájékoztatóján beszámolt, a sütőipari cég értékesítései bevétele 2014-ben 21 milliárd forintot tett ki, az idei évben 10 százalékos növekedéssel számolnak, így Európa még több országában lesznek elérhetőek a Fornetti pogácsái, péksüteményei.
A vállalatnak jelenleg két üzeme van Magyarországon, egy Bulgáriában, egy pedig Romániában, 800, illetve 500 munkavállalóval. Európa-szerte 5 ezer helyen árusítanak Fornetti-termékeket; 1800 bolti pékség, 1500 franchise-bolt várja a vásárlókat.
A cég gyáraiban 180 tonna pékárut állítanak elő naponta, ezt 20 százalékkal tervezik növelni a következő hónapokban. A tavalyi évben 32 ezer tonna(!) terméket értékesítettek.
A Fornettit egyébként a nyáron vásárolta meg svájci-ír versenytársa, az Aryzta AG.. A cég korábbi menedzsmentje úgy látta, hogy a vállalat elérte növekedésének határát - az új tulajdonosi struktúra viszont hatékonyabb nemzetközi fejlődést tesz lehetővé.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.








