A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
A taxisok, kozmetikusok, masszőrök, magánorvosok gyakran nem adnak nyugtát az adóhatóság tapasztalatai szerint. Sokszor a csalódott ügyfél, vendég tesz bejelentést az adóhivatalnál - írja a Napi Gazdaság.
Mint az adóhivatal szóvivőjétől, Kis Péter Andrástól a lap megtudta, az utóbbi időszakban nemegyszer a taxisokkal, a fodrászokkal és a magánorvosokkal kapcsolatban tettek bejelentést a fogyasztók. Az állampolgári jelzések mellett a hatóság tapasztalatai is közrejátszottak abban, hogy a három foglalkozás, hivatás művelőinek adóügyeit kiemelt hatósági figyelem övezi.
A hivatásos személyszállítóknál az utóbbi időkben elvégzett vizsgálatok nagyjából negyedénél derült fény valamilyen mulasztásra. A szépészeti szolgáltatást végzők ellenőrzésénél egyetlen eset sem akadt, amikor minden szabályos lett volna.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








