Minden üzletágban javítani tudta pozícióit a német Beate Uhse a harmadik negyedévben.
Az európai erotikapiac vezető vállalatának csütörtöki közlése szerint ennek köszönhetően az első kilenc hónapban már 1,3 millió eurót tett ki a működési eredmény az egy évvel korábbi 4,8 millió euró veszteséget követően.
Az elmúlt időszak átszervezései után a tervek szerint halad a társaság talpra állítása. A korábbihoz képest nagyobb hangsúlyt kap az internetes értékesítés, a kínálatban a fehérneműk és a "játékszerek" dominálnak, és újabban a női felhasználók felé nyit a társaság, miután az ügyfelek több mint fele nő.
Az árbevétel még enyhe csökkenést mutat: az első kilenc hónapban 5,5 százalékkal 103 millió euróra esett a forgalom, de a tendencia javuló. A második negyedévben még 4,5 százalékkal, a harmadikban már csak 1,8 százalékkal esett a forgalom.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








