A vállalati ügyfelek több mint háromnegyede a tíz legnagyobb banknál kezeli pénzügyeit. Az elmúlt egy évben az FHB növelte leginkább ügyfélszámát, bár ez az Allianz Bankkal való összeolvadásnak volt elsősorban köszönhető - állapítja meg a Dun & Bradstreet felmérése.
Koncentráltságában nem változott a vállalati bankpiac, az ügyfelek 77 százalékán osztozik a tíz legnagyobb hitelintézet. A maradék 23 százaléknyi ügyfélkör viszont 225 hitelintézet ügyfele. Ügyfélszámokat összegző listán továbbra is stabilan vezet az OTP Bank, a maga 92 ezer ügyfelével -állapítja meg a Dun & Bradstreet felmérése.

A legnagyobb növekedést az FHB tudhatja magáénak, bár ez leginkább az Allianz Bank felvásárlásának tudható be. Ez a nagyszabású bővülés magas kockázat növekedéssel is járt, aminek kezelése nagy munkát jelentett a banknak.
A Raiffeisen Banknál ellentétes folyamatok zajlanak le, ügyfélszámuk 17 százalékkal esett vissza. Ez leginkább a banki kockázatkezelésnek tudható be, a legbizonytalanabb cégek kerültek ki a bank ügyfélköréből.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








