A lehetséges pályázók és a már nyertes uniós pályázattal rendelkezők minél színvonalasabb kiszolgálása érdekében - az ország 176 településén elérhető Új Magyarország Pontok és a fővárosban eddig csak telefonon és interneten elérhető ügyfélszolgálata mellé - személyes központi ügyfélszolgálati irodát nyitott a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség. A főváros VII. kerületében, az Ügynökség irodaházában, a Wesselényi és a Kazinczy utca sarkán a mai naptól nyílik lehetőség az érdeklődők kiszolgálására. A tervek szerint a pályázóknak szóló tájékoztató rendezvényekre is sor kerül az iroda új előadótermében.
Az elmúlt években folyamatosan fejleszti és bővíti ügyfélszolgálati tevékenységét a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség. Mindezt az európai uniós pályázatok iránti hatalmas érdeklődés is indokolja: március végéig több mint 45 ezer benyújtott, és a csaknem 20 ezer nyertes pályázatot regisztráltak az Új Magyarország Fejlesztési Terv fejlesztési forrásaira. Az uniós pályázatok iránt érdeklődők és a projektjüket éppen megvalósító projektgazdák pedig a számottevően egyszerűsödő pályázati adminisztráció ellenére is igénylik a segítséget a pályázatokkal járó papírmunkához.
Az európai uniós pályázatokkal kapcsolatosan szinte minden információ megtalálható az NFÜ díjnyertes honlapján, melynek interaktív szolgáltatásaiból sok segítséget kaphatnak a projektgazdák. A honlapon a pályázók - Európában egyedülálló módon - ma már napi szinten megnézhetik, hogy éppen hol tart az elbírálásban a pályázatuk vagy hol tart a kifizetésre váró számlájuk a pályázati intézményrendszerben. Mindemellett folyamatosan bővül a pályázatokkal kapcsolatban ma már on-line intézhető feladatok köre. Az ügyfelek tájékoztatásának hatékonysága érdekében 2007-ben egyablakos ügyfélszolgálati rendszert vezetett be az NFÜ, így az Ügynökség és a pályázatok kezelésében közreműködő szervezetek ügyfélszolgálatai egyetlen központi telefonszámon és e-mail címen érhetőek el. Az ügynökség ISO 9001:2001 szabványnak megfelelő minőségbiztosítási rendszerrel működő pályázati információs egysége éves szinten mintegy 40 ezer telefonos, illetve e-mailes ügyfélmegkeresést kezel, több ezer pályázónak nyújtva ezzel segítséget.
A Wesselényi és a Kazinczy utca sarkán megnyílt központi ügyfélszolgálati irodában az eddig csak telefonon és e-mailen igénybe vehető szolgáltatásokat személyesen is el tudják majd érni a pályázók. Az irodában emellett két díjmentesen igénybe vehető számítógépes munkaállomás is lehetőséget biztosít arra, hogy a helyszínen is elkészíthető legyen egy-egy uniós pályázat, vagy benyújtható legyen egy-egy elszámolás. Az ügyfélszolgálati munkatársak pedig átveszik az uniós pályázatokkal kapcsolatban felmerülő, esetleges panaszokat is, amelyekre természetesen a jogszabályban meghatározott határidőn belül választ kapnak az ügyfelek. Az ügyfélszolgálati irodában kialakított rendezvényteremben egy-egy új pályázati konstrukció meghirdetésével, és az uniós projektek végrehajtásával kapcsolatban szerveznek tájékoztató rendezvényeket az NFÜ munkatársai. E rendezvényektől előzetesen az NFÜ honlapján adnak tájékoztatást az iroda munkatársai.
Az NFÜ ügyfélszolgálati irodája a telefonos ügyfélszolgálattal megegyező időben, hétfőtől csütörtökig 8 és 16, pénteken pedig 8 és 14 óra között áll a pályázók rendelkezésére. A www.nfu.hu honlapon belépett felhasználók pedig előzetesen időpontot is tudnak foglalni az ügyintézéshez.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- A pénzügyminiszter 12 pontja felrobbanthatja a német kormánykoalíciót
- Bevásárlókocsit hagytak a síneken, akár nagyobb tragédia is történhetett volna
- Nagyon ugrik a közönség bizonyos közszereplők és hírességek nevére - felmérés
- Kevesebb pénzt kap Szlovákia az Ukrajnának nyújtott korábbi katonai segítségért
- Deportálhatják azokat az ukránokat, akik nem veszik fel az orosz állampolgárságot
- Bolsonaro utcai politizálásba kezdett - Elon Muskot is védi