A lehetséges pályázók és a már nyertes uniós pályázattal rendelkezők minél színvonalasabb kiszolgálása érdekében - az ország 176 településén elérhető Új Magyarország Pontok és a fővárosban eddig csak telefonon és interneten elérhető ügyfélszolgálata mellé - személyes központi ügyfélszolgálati irodát nyitott a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség. A főváros VII. kerületében, az Ügynökség irodaházában, a Wesselényi és a Kazinczy utca sarkán a mai naptól nyílik lehetőség az érdeklődők kiszolgálására. A tervek szerint a pályázóknak szóló tájékoztató rendezvényekre is sor kerül az iroda új előadótermében.
Az elmúlt években folyamatosan fejleszti és bővíti ügyfélszolgálati tevékenységét a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség. Mindezt az európai uniós pályázatok iránti hatalmas érdeklődés is indokolja: március végéig több mint 45 ezer benyújtott, és a csaknem 20 ezer nyertes pályázatot regisztráltak az Új Magyarország Fejlesztési Terv fejlesztési forrásaira. Az uniós pályázatok iránt érdeklődők és a projektjüket éppen megvalósító projektgazdák pedig a számottevően egyszerűsödő pályázati adminisztráció ellenére is igénylik a segítséget a pályázatokkal járó papírmunkához.
Az európai uniós pályázatokkal kapcsolatosan szinte minden információ megtalálható az NFÜ díjnyertes honlapján, melynek interaktív szolgáltatásaiból sok segítséget kaphatnak a projektgazdák. A honlapon a pályázók - Európában egyedülálló módon - ma már napi szinten megnézhetik, hogy éppen hol tart az elbírálásban a pályázatuk vagy hol tart a kifizetésre váró számlájuk a pályázati intézményrendszerben. Mindemellett folyamatosan bővül a pályázatokkal kapcsolatban ma már on-line intézhető feladatok köre. Az ügyfelek tájékoztatásának hatékonysága érdekében 2007-ben egyablakos ügyfélszolgálati rendszert vezetett be az NFÜ, így az Ügynökség és a pályázatok kezelésében közreműködő szervezetek ügyfélszolgálatai egyetlen központi telefonszámon és e-mail címen érhetőek el. Az ügynökség ISO 9001:2001 szabványnak megfelelő minőségbiztosítási rendszerrel működő pályázati információs egysége éves szinten mintegy 40 ezer telefonos, illetve e-mailes ügyfélmegkeresést kezel, több ezer pályázónak nyújtva ezzel segítséget.
A Wesselényi és a Kazinczy utca sarkán megnyílt központi ügyfélszolgálati irodában az eddig csak telefonon és e-mailen igénybe vehető szolgáltatásokat személyesen is el tudják majd érni a pályázók. Az irodában emellett két díjmentesen igénybe vehető számítógépes munkaállomás is lehetőséget biztosít arra, hogy a helyszínen is elkészíthető legyen egy-egy uniós pályázat, vagy benyújtható legyen egy-egy elszámolás. Az ügyfélszolgálati munkatársak pedig átveszik az uniós pályázatokkal kapcsolatban felmerülő, esetleges panaszokat is, amelyekre természetesen a jogszabályban meghatározott határidőn belül választ kapnak az ügyfelek. Az ügyfélszolgálati irodában kialakított rendezvényteremben egy-egy új pályázati konstrukció meghirdetésével, és az uniós projektek végrehajtásával kapcsolatban szerveznek tájékoztató rendezvényeket az NFÜ munkatársai. E rendezvényektől előzetesen az NFÜ honlapján adnak tájékoztatást az iroda munkatársai.
Az NFÜ ügyfélszolgálati irodája a telefonos ügyfélszolgálattal megegyező időben, hétfőtől csütörtökig 8 és 16, pénteken pedig 8 és 14 óra között áll a pályázók rendelkezésére. A www.nfu.hu honlapon belépett felhasználók pedig előzetesen időpontot is tudnak foglalni az ügyintézéshez.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








