Egy brit marketingkutatás megállapította, hogy a lakosság körében a McDonald's, a Tesco és a Coca-Cola a három leginkább gyűlölt márkanév. Szakértők rávilágítottak, hogy nem kellenek tömegeket irritáló reklámok, vagy silány termékek ahhoz, hogy valamely cég közutálat tárgyává váljon, de akkor miért nem szeretik őket?
A reprezentatív felmérés során a válaszadók 46 %-a nyilatkozott úgy, hogy nem szereti az amerikai gyorsétterem láncot, a McDonald's-ot. A háttérben az állhat, hogy sokan félnek az elhízástól és az egyéb egészségügyi kockázatoktól, ezért az étteremláncot büntették.
A hamburgeresek helyi sajtófőnöke ezzel ellenkezőleg nyilatkozott, szerinte idén nyáron soha nem látott forgalmuk volt a szigetországban. Tudomásul veszik a felmérés végeredményét, amit a forgalmi adatok egyáltalán nem tükröznek.
A piackutatók szekértője szerint a Tesco jó példa arra, hogy amennyiben egy cég elég nagyra nő, akkor nagyobb valószínűséggel kerül a fanyalgók célkeresztjébe. Ezek alapján - bár önmagukban is elegendőek lennének - nem kellenek idegesítő reklámanyagok és az elvárható minőségtől silányabb termékek ahhoz, hogy megutáljanak egy márkát, pusztán a méretük és piaci dominanciájuk miatt sokak szemét szúrhatják.
A válaszadóknak az általuk kedvelt márkákról is nyilatkozni kellett és nem kis meglepetésre a Tesco és a Coca-Cola így is beférkőzött az első tízbe. Az áruházlánc hatodik, míg az üdítőital márka a hetedik legnépszerűbb a britek körében. Több márkára igaz volt az a megállapítás, hogy a válaszadók legalább annyira utálják, mint amennyire szeretik.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








