16 °C Budapest

Beújít az eBay: a nagy üzletekre fókuszál

2009. július 27. 15:02

A céghez közelálló források szerint számos változtatást kíván végrehajtani az online piactér, főként a nagy mennyiségű árut forgalmazó kereskedők megsegítésére.

A legfontosabb változtatások közé tartozik például, hogy ezentúl nagyobb képeket lehet a termékek mellé feltölteni, finomítanak azokon a beállításokon, illetve algoritmusokon, amelyek a termékek oldalon belüli megkeresését elősegítik.

Hamarosan bevezetnek több alkategóriát is a kínált termékek állapotának leírására, így ezentúl nem csak "új", illetve "használt", hanem "teljesen új", "felújított", "újszerű" és "sérült" jelzőket is párosíthatunk a portéka mellé.

Az Wall Street Journal értesülései szerint a változtatásokat még idén életbe léptetik, amitől azt remélik, hogy még inkább rákapnak majd az ügyfelek a licitárak helyett a fix áras értékesítésre.

Szüksége is van az online aukciós oldalnak ilyen, és ehhez hasonló vérfrissítésre, és forgalomösztönzésre, miután a rivális cégek, mint például az Amazon.com egyre nagyobb szeletet hasítanak ki az e-kereskedelmi tortából, többek között a gyakran ingyenes szállítás biztosításával.

Év elején a cégvezetés egyébként azt is nyilatkozta, hogy elsősorban olyan másodlagos piacként szeretnének működni, ahol a kereskedők a szezonon kívüli, raktáron maradt termékeiket nagyszámban, fix áron el tudják adni.

Mindemellett bevezetik a "legjobb eladó" programot is, melynek keretében pontozzák az eladókat a termékeik minősége, és szolgáltatásuk minősége alapján.

NAPTÁR
Tovább
2021. szeptember 24. péntek
Gellért, Mercédesz
38. hét
Szeptember 24.
Kutatók éjszakája
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?