A klasszikus magyar röviditalok nem halnak ki — sőt, egyre menőbb long drinkek születnek belőlük. Vajon az Unicum képes megújulni? Kattints és tudd meg!
A legnagyobb bornagykereskedő cégek is csatlakoztak az április 29-i Borszerda akcióhoz, s markáns kedvezményt biztosítanak az eseményben részt vevő vendéglátóhelyek számára. Borszerdán a csatlakozó éttermekben féláron adják a magyar bort és pezsgőt, a főételek mellé pedig egy pohár bort adnak ajándékba. Az akcióhoz a mai napig már több mint 220 étterem és borszaküzlet csatlakozott.
A hat legnagyobb magyar bor-nagykereskedelemmel foglalkozó cég is csatlakozott a Borszerda akcióhoz, amelyre már több mint 220 borszaküzlet és vendéglátóhely regisztrált. Az április 29-i Borszerda résztvevőinak listáját awww.borszerda.hu oldalon lehet böngészni. A vendéglátóhelyeken ezen a napon féláron lehet hozzájutni minden magyar borhoz és pezsgőhöz, és minden megrendelt főételhez grátisz jár egy pohárral a ház borából.
Az eseményhez borszaküzletek is csatlakoztak, akik ezen a napon vállalják, hogy kedvezményt nyújtanak vásárlóiknak magyar bor- és pezsgőválasztékukból. Most azonban a legnagyobb magyarországi nagykereskedők is a program mellé álltak, és együttes megjelenésükkel támogatják az eseményt, kedvezményes borbeszerzési lehetőséget biztosítva a "borszerdázó" éttermeknek az akció előtti időszakban.
A borkereskedők ilyen jellegű összefogására korábban nem volt példa. Csatlakozott a Borszerdához a Bortársaság, a CorVinum Zrt., az In Vino Veritas Borkereskedés, a Monarchia Matt International, a Raiker Kft. és a Zwack Unicum Nyrt.
Az akcióban nemcsak éttermek és vendéglátóhelyek, hanem szaküzletek is részt vehetnek. A borszaküzletek csatlakozásának mindössze egyetlen feltétele van: akciós ajánlattal kell várniuk vásárlóikat április 29-én. Ezenkívül tárgyalás folyik taxi- és pótsofőrtársaságokkal, akik a vendégek kedvezményes fuvarozásában kapnak szerepet az akcióban részt vevő éttermekhez és éttermektől, a Borszerda napján.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








