A prémium kategóriás márkák 57 százalékkal járultak hozzá az összesített organikus árbevétel-növekedéshez.
A legnagyobb bornagykereskedő cégek is csatlakoztak az április 29-i Borszerda akcióhoz, s markáns kedvezményt biztosítanak az eseményben részt vevő vendéglátóhelyek számára. Borszerdán a csatlakozó éttermekben féláron adják a magyar bort és pezsgőt, a főételek mellé pedig egy pohár bort adnak ajándékba. Az akcióhoz a mai napig már több mint 220 étterem és borszaküzlet csatlakozott.
A hat legnagyobb magyar bor-nagykereskedelemmel foglalkozó cég is csatlakozott a Borszerda akcióhoz, amelyre már több mint 220 borszaküzlet és vendéglátóhely regisztrált. Az április 29-i Borszerda résztvevőinak listáját awww.borszerda.hu oldalon lehet böngészni. A vendéglátóhelyeken ezen a napon féláron lehet hozzájutni minden magyar borhoz és pezsgőhöz, és minden megrendelt főételhez grátisz jár egy pohárral a ház borából.
Az eseményhez borszaküzletek is csatlakoztak, akik ezen a napon vállalják, hogy kedvezményt nyújtanak vásárlóiknak magyar bor- és pezsgőválasztékukból. Most azonban a legnagyobb magyarországi nagykereskedők is a program mellé álltak, és együttes megjelenésükkel támogatják az eseményt, kedvezményes borbeszerzési lehetőséget biztosítva a "borszerdázó" éttermeknek az akció előtti időszakban.
A borkereskedők ilyen jellegű összefogására korábban nem volt példa. Csatlakozott a Borszerdához a Bortársaság, a CorVinum Zrt., az In Vino Veritas Borkereskedés, a Monarchia Matt International, a Raiker Kft. és a Zwack Unicum Nyrt.
Az akcióban nemcsak éttermek és vendéglátóhelyek, hanem szaküzletek is részt vehetnek. A borszaküzletek csatlakozásának mindössze egyetlen feltétele van: akciós ajánlattal kell várniuk vásárlóikat április 29-én. Ezenkívül tárgyalás folyik taxi- és pótsofőrtársaságokkal, akik a vendégek kedvezményes fuvarozásában kapnak szerepet az akcióban részt vevő éttermekhez és éttermektől, a Borszerda napján.

A zárkózott kamaszok ventilációjában segíthet egy, a mentális jóllétet támogató új hazai mobilapp, a Healmindset, amelyben a felhasználók chaten, anonim módon kaphatna támogatást.
Bár a 20 ezer magyar méhész 1,2 millió méhcsaládja évente 25 ezer tonna mézet termel, Magyarországon az egy főre jutó mézfogyasztás mindössze 1 kg/év.
Újabb gasztronómiai témájú sikersztori a Brancsnál: közösségi előfinanszírozásból nyithatja meg főzelékbárját az ötletgazda Szatmári Ferenc, azaz Főzelékes Feri.
Október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar, azaz az ADHD rendellenesség tudatosításának hónapja, amiben Magyarországon az iskoláskorú gyerekek 8-10 százaléka érintett.
-
A Black Friday után itt a Green Friday: mutatjuk, milyen akciók várnak
A túlfogyasztásra hívja fel a figyelmet a Mastercard kampánya.
-
Karácsonyi készülődés a PENNY-vel (x)
Szívhez szóló videóval is köszönti a vásárlókat az üzletlánc
- Elmaradt a bravúr, nem juthat nyolc közé a női kézilabda-válogatott
- Egy iraki milícia szerint Washington újabb támadásokra számíthat Irakban
- Szikrázó felnin robogott egy opeles az M0-son
- Győzelemmel zárt a továbbjutó Vasas
- Kiderült, kit tart az LMP „az ellenzék legkártékonyabb politikusának”
- Transzplantációs nagyhatalom lehetünk Európában
Agrárszektor Konferencia 2023
Sustainable World 2023
Mi lesz veled magyar élelmiszer?


