Óriási botrányreklámot csinált magának egy angol kocsma: szórólapjukon sörrel a kezében, és egy ledér hölgyet szorosan magához ölelve táncol II. János Pál pápa.
A brit Hirdetési Hatóság etikátlannak és támadónak nevezte a reklámot, és annak azonnali eltávolítására kötelezte a szórakozóhelyet. A szórólap miatt a katolikusok és a helyi lengyel kisebbség is tiltakozott. A dolog egész Angliában kiverte a biztosítékot, pedig köztudott, hogy a legtöbb szigetországi anglikán vallású -ők pedig VIII. Henrik óta nem ismerik a pápát vallásuk vezetőjeként.
Az Angliában élő, jelentős számú lengyel közösséget különösen feldühítette a 2005-ben elhunyt II. János Pál pápát ábrázoló fotómontázs. A Wadowice-i születésű pápa ugyanis továbbra is óriási tiszteletnek örvend Lengyelországban. Az Ipswichi-i "Club Fire" a nagy felháborodást kiváltó képpel valószínűleg világszerte ismert lett, márpedig azt a marketingszakemberek is tudják, hogy a rossz reklám is reklám. A diszkó ezért nem is kommentálta a dolgot: valószínűleg a tulajdonosok inkább csak a tenyerüket fogják dörzsölni a betóduló tömeg láttán.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


