Az AutoWallis Csoport kizárólagos importőri jogokat szerzett a kínai NIO elektromosautó-márkára öt közép-kelet-európai országban, köztük Magyarországon.
A JATO Dynamics legfrissebb statisztikái alapján júniusban összesen 5 009 darab új személygépkocsi került forgalomba, ami tavaly júniushoz képest mindössze 1 százalékos emelkedést jelentett. Az idei év első hat hónapjában a legsikeresebb autómárka tekintetében nincs változás, stabilan őrzi vezető helyét a Ford, míg a modellek között ezúttal is az Octavia volt a legnépszerűbb. A magánszemélyek részére történő eladások tekintetében viszont élre tört a Dacia, amely a sikert két népszerű modelljének, a Dusternek és a Sanderonak köszönhette.
Letaszíthatatlan az élről a Ford
1 százalékkal több autót helyeztek forgalomba, mint egy évvel korábban, ez összesen 5 009 darab új autót jelentett az év hatodik hónapjában Magyarországon. Az első hat hónapban összesítve 2 százalékkal kevesebb autó került forgalomba, mint a tavalyi év azonos időszakában. Júniusban a legsikeresebb autómárka (személyautó és összes haszongépjármű) ismét a Ford volt, 735 darab értékesített járművel.
A
2013-as évben júniussal bezárólag is a Ford került ki győztesen 3 665
darab gépjármű össz forgalomba-helyezéssel, mellyel a hazai piac 11
százalékát sikerült lefednie a márkának. Modell szinten a legtöbbet
ismét a Skoda Octavia-ból értékesítették júniusban (348 darab), az éves
modell ranglistát is az Octavia vezeti 1 509 darabos eladással.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Tarolt a Dacia
A jelenlegi piac jellegzetessége a JATO Dynamics közleménye alapján, hogy az új autó forgalomba-helyezések 73 százaléka céges, míg a magán eladások a piac 27 százalékát teszik csak ki. Tovább torzítja a jelenlegi piaci összképet az újra megnövekedett re-export jelenség, melynek pontos nagyságrendjét jelenleg nehéz meghatározni.
A
hazai piacon bár a legtöbb gépjárművet cégek vásárolják vannak olyan
gyártók, amelyek jól teljesítenek a magánszemélyeknek történő
értékesítések területén is. Ilyen például a Toyota, amely eladásainak 55
százalékát köszönhette júniusban a magánszemélyeknek. A Dacia
értékesítésének 54 százalékát realizálta júniusban a magánszegmensből.
Darabszám tekintetében viszont a Dacia vezette a magánszemélyek részére
történő autóértékesítéseket múlt hónapban, ami két népszerű modelljének,
a Dusternek és a Sanderonak volt köszönhető.
Messze elmaradnak a számok a válság előtti szintektől
A JATO Dynamics közleménye ismét kiemeli, a számok messze elmaradnak a válság előtti forgalomba helyezési mennyiségektől, valamint az üzletág sikeres működéséhez szükséges optimális darabszámoktól. Összehasonlítás végett a válság előtti 2008-as év júniusi eredménye a 2013-as év azonos időszakának 280 százaléka volt, tehát 16 621 darab személyautó és haszongépjármű talált gazdára. A cég véleménye szerint az előttünk álló 6 hónapban sem várható számottevő javulás, ennek hátterében az állhat, hogy a potenciális magánvásárlók azon része, akik a 2008-ig tartó hiteldömping során adósodtak el, még sokáig nem várhatók vissza a szalonokban. A mostani kereslet nagy részét kitevő céges-és flottavásárlások területén sem lehet forgalomnövekedésre számítani.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


