Nemzeti Földhő Stratégia: 2030-ig megkétszerezzük a geotermikus energia hazai felhasználását.
Budapest és Magyarország egyre népszerűbb úti cél, most kezdi elfoglalni azt a helyét a nemzetközi turisztikai piacon, ahová kerülnie kell - mondta a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) alelnöke szombaton az M1 aktuális csatornán.
Flesch Tamás hangsúlyozta, a kelet-közép-európai régióban Budapestnek fontos szerepet kell betöltenie Prágát és Bécset utolérve. Közlése szerint a tavalyi rekordév volt a magyar turizmusban, nagyrészt a kiemelt sportesemények miatt, és az eddigi adatok alapján az idei év a tavalyinál is jobb lehet, noha nem lesz a 2017-eshez hasonló sportesemény.
Kiemelte: az idei év azért különleges, mert kilenc hosszú hétvége lesz, ami rekordnak számít. Az első két hónap adatai alapján látszik, hogy a vendégek több éjszakát töltenek el a szálláshelyeken - ismertette, hozzátéve: a régiók között Hévíz, Hajdúszoboszló, Eger és környéke változatlanul a legnépszerűbb, de egyre több új régió is csatlakozik.A szobák bruttó átlagára nem változott jelentősen egy év alatt, nem kell sokkal többet fizetni az idén, de az árak alakulása függ az időszaktól - magyarázta.
Flesch Tamás szólt arról, hogy a szállodák kihasználtsága Budapesten és vidéken egyaránt erőteljesen nőtt, különösen pozitívnak nevezte a fővárosban a belföldi vendégek számának növekedését január-februárban.
Kitért arra, hogy a 20 ezer meglévő szállodai szoba két éven belül 15 százalékkal növekedhet Budapesten a folyamatban lévő szállodaberuházások eredményeként. Ezt a bővülést azért is fontosnak nevezte, mivel minőségi szálláshelyek jönnek létre, amelyekre igény van.
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza