A külföldi hátterű szereplők rendkívül alacsony áraival olyan versenyt generál, amit a kisebb, hagyományos cégek nehezen tudnak állni.
Sokan keverik össze a telekocsizás fogalmát a közösségi fuvarszolgáltatással. Míg uberezni csak a taxisokra is vonatkozó szabályok betartásával lehet, úgy tűnik az Oszkár és a BlaBlaCar továbbra sem kerül a hatóságok célkeresztjébe - írja a Magyar Nemzet.
Egy nemrég elfogadott kormányrendelet szerint az Uber- és a Wundercar-alkalmazásokkal taxizni Budapesten ezentúl csak sárga autóval és hatósági árszabással, azaz 450 forintos alapdíjjal és 280 forintos kilométerenkénti díjjal lehet majd. Kizárólag diszpécserszolgálat felállításával működhetnek, a rendelet három héten belül lép életbe.Ebből egyébként kettő ismert rendszer van Magyarországon, az Oszkár mellett a BlaBlaCar segítségével lehet így utazni. A telekocsizás során az autós az oldalon meghirdetett viszonylaton és időpontban mindenképp utazik, és valóban csak az adott utazással kapcsolatos közvetlen költségeit osztja meg. Szerintük ezáltal a tevékenység nem tekinthető üzletszerűnek, ezért adófizetés sem terheli a tevékenységet.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Ez Magyarország egyik legkedvezőbb vállalati hitelterméke (x)
Már igényelhető a Nemzeti Bajnokok Hitelprogram akár 30 százalék vissza nem térítendő támogatással kombinált kamatmentes kölcsöne az MFB Pont Plusz hálózatban.


