Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
Nehézségekbe ütközhetnek egy esetleges vámvizsgálatnál azok a betegek, akik nem kellő körültekintéssel járnak el, amikor külföldi utazásukra gyógyszereiket is magukkal kell vinniük - írja a Magyar Idők.
Az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet (OGYÉI) készített egy összeállítást arról, milyen igazolást kell beszerezni ahhoz, hogy az utazók a krónikus betegségükre vagy az akut problémáikra szedett gyógyszereiket is kivihessék az országból.
Az általános szabályok szerint az Európai Unió országaiba, Izlandra, Liechtensteinbe és Norvégiába utazók engedély nélkül maguknál tarthatják gyógyszereiket, ha azok nem minősülnek kábítószernek vagy pszichotróp szernek.
A hatóság felhívta a figyelmet, hogy a fekete háromszöggel jelzett, fokozottan ellenőrzött szerekből csak az utazás időtartamával arányos mennyiség vihető ki az országból. Egyes országok tilthatják a pszichotróp anyagok be- és kivitelét, így érdemes utazás előtt tájékozódni az adott állam konzulátusán.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








