Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
A Balaton vízszintje jelenleg 81 centiméter, ami jóval alacsonyabb az ilyenkor megszokottnál, és már megközelíti a 2022-es aszályos év értékeit.
A Balaton átlagos vízszintje jelenleg mindössze 81 centiméter, ami jóval elmarad az ilyenkor megszokottól – közölte az Időkép az Országos Vízügyi Igazgatóság adatai alapján. Az elmúlt két hétben 5 centiméterrel apadt a magyar tenger, és a mostani szint 20 centivel alacsonyabb a tavalyinál, mindössze 3 centiméterrel haladja meg a 2022-es aszályos év 78 centis értékét.
A déli part több pontján most annyira sekély a víz, hogy hosszabb gyaloglás kell a strandolóknak, mire úszásra alkalmas mélységet találnak.
Meleg, szeles napokon a párolgás miatt akár napi 1 centiméterrel is csökkenhet a vízszint, míg szélcsendben a tó fölött képződő vékony párapaplan mérsékli az apadást – ennek köszönhető, hogy az elmúlt napokban nem változott a vízállás. A vízügy szakemberei a Siófoki zsilipen keresztül igyekeznek 110 centiméter körül tartani a szintet, de a mostani érték ettől jelentősen elmarad.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








