A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Az eredetileg tervezettnél ugyan kisebb létszámmal, de megvalósul a BKK-rendészet január elsejétől.
A Fővárosi Rendészeti Igazgatóság, vagyis a FÖRI keretén belül működik majd a BKK-rendézet, melynek dolgozói január első napjától állnak munkába a fővárosi tömegközlekedésben - ezt Kiss Ambrus, a Főpolgármesteri Hivatal főigazgatója árulta el a Magyar Nemzetnek. A főigazgató kiemelte, hogy azért a FÖRI-n belül működik majd a rendészet, mert itt állnak alkalmazásban a közterület-felügyelők, akiknek adott esetben intézkedési joguk van.
A BKK-rendészet ötletét még Vitézy Dávid vetette fel a főpolgármester-választási kampányban, azzal érvelve, hogy szerinte a tömegközlekedés nem lehet hajléktalanszálló, és az utasokat egyre többször zavarják az antiszociális emelek, azok viselkedése. A politikus 200 fővel akarta elindítani a rendészetet megválasztása esetén, most azonban Kiss Ambrus elmondta, hogy 75 fővel indulnak majd januárban.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








