Az önkormányzati helyiséggazdálkodás súlyos pénzügyi problémákkal küzd: a nem lakáscélú ingatlanvagyon sok esetben nem bevételt termel, hanem veszteséget generál.
Ilyen még nem volt: óriási újítást jelentett be a BKK, rengeteg budapesti életét könnyítenék meg vele
Új típusú BKK-buszjárat indulhat Budapesten – az utasok igényei szerint alakított útvonalon közlekedik. A BKK Magyarországon elsőként hozna létre és tesztelne egy rugalmas útvonalú, igényvezérelt közlekedési rendszert - derül ki a cég honlapjáról.
A BKK által felvetett Telebusz szolgáltatás újdonsága, hogy nem lesz fix útvonala: az utasok a foglaláskor megjelölik, hol szeretnének felszállni és leszállni. Ennek alapján a járművek egy szoftver segítségével optimalizált, változó útvonalon közlekednek.
Mint írják, az új Telebuszjárat 2025-ben indulna és a 274-es jelzéssel közlekedne. A menetrendben meghirdetett fix időpontokban indulna Cinkota HÉV-állomástól, innen az Ostoros úton és a Bóbitás úton keresztül éri a rugalmas útvonalú területet. Bejelentett igény esetén a Menyhért utca–Monoki utca–Muzsika utca útvonalon érintené a 31-es busz Muzsika utca megállóját. A rugalmas útvonalú területen belül nem lenne fix útvonala, hanem az utasoktól érkező igénybejelentések alapján, előre meghatározott utcákon keresztül érintené a szükséges felszállópontokat.
A járat az első évben tesztüzemben közlekedne, követési ideje jellemzően 30 perc lenne. A járat Cinkota HÉV-állomásnál a H8-as és a H9-es HÉV-hez, míg a Muzsika utcánál a 31-es buszhoz csatlakozna.
A 274-es számú buszok az érintett területen belül nem fix útvonalon, hanem az igények alapján, az előre meghatározott utcákon haladva érnék el a megadott fel- és leszállópontokat. Ezek a pontok nem klasszikus megállók lennének, hanem táblával megjelölt helyszínek egy utcaszakaszon vagy kereszteződésben, ahol bármelyik irányból érkező busz biztosítaná a le- és felszállást. A BKK társadalmi egyeztetést indított a 274-es busz tervezett közlekedésével kapcsolatban, és várja a helyiek és az érintettek véleményét egy online kérdőív formájában, amely elérhető a társadalmi egyeztetés weboldalán.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








