Budapest turisztikai vonzerejét elsősorban a város épített öröksége, kulturális kínálata és gasztronómiája határozza meg, nem pedig a prémium kategóriás üzletek száma.
Az ultragazdagok utazási szokásai jelentős változáson mennek keresztül, a luxus fogalma átalakulóban van. A McKinsey 2024-es jelentése szerint a nagy vagyonnal rendelkező magánszemélyek 2025-ben leginkább az egyedi élményeket fogják keresni - írja a Forbes.
A Virtuoso utazási jelentése kiemeli, hogy folyamatos a kereslet az exkluzív élmények iránt, mint például a VIP-szállítás, luxusjachtok és magánrezidenciák. Az ultraluxus utazások vezető trendjei közé tartoznak az expedíciós körutazások, az egzotikus úti célok és az afrikai szafarik.
A milliárdosok körében népszerűek a privát szuperjachtok, amelyek gyakran extravagáns felszereltséggel rendelkeznek. Jonny Dodge, a GP Management vezérigazgatója szerint:
Cégünknél, a MyOceannél jelentős növekedést tapasztaltunk a 100 méteresnél hosszabb jachtok iránti megkeresésekben.
A magánrepülőgépek használata is elterjedt az ultragazdagok körében. Dodge hozzáteszi:
A kereskedelmi repülés nem csak kényelmetlen a milliárdosok számára - elképzelhetetlen. Többről van szó, mint a tömegek elkerüléséről; a magánélet, a biztonság és az idő feletti kontroll megőrzéséről.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A privát villák bérlése vagy vásárlása szintén növekvő tendencia. Savvas Savvaidis, a Greece Sotheby's International Realty elnök-vezérigazgatója szerint: "Ahogy az ultragazdag utazók vágyai fejlődnek, egyre nagyobb igény mutatkozik az olyan ingatlanok iránt, amelyek sokkal többet nyújtanak a luxusnál. Páratlan, személyre szabott élményeket kell nyújtaniuk."
Az egyedi élmények iránti igény is nő. Dennis Pinto, a Micato Safaris ügyvezető igazgatója elmondta: "60 évnyi szafari szervezés után, legyen szó gazdagok, hírességek, iparmágnások vagy államfők utazásáról, azt tapasztaltuk, hogy a tehetős utazók tartalmas élményeket és egyedülálló hozzáférést szeretnének, az elkerülhetetlen dicsekedési jogokkal párosulva."
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








