Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
Megdőlt a hajnali és a napi országos és fővárosi melegrekord is vasárnap - közölte a HungaroMet Zrt. a honlapján hétfőn. Azt írták: vasárnap is folytatódott a nyárias idő, a legmelegebbet Baja Csillagvizsgáló meteorológiai állomáson mérték, 31,2 Celsius-fokot. Ez 2,5 fokkal volt több, mint az erre a napra vonatkozó eddigi rekord, a Túrkevén 1939-ben feljegyzett 28,7 fok.
A fővárosban is szokatlanul meleg volt, a legmelegebb órákban Újpesten 29,8 fokot mértek, ami új budapesti napi melegrekord. Itt a korábbi rekord 27 fok volt, amelyet Csepelen jegyeztek fel 1939-ben. Hozzátették: igen enyhe volt az éjszaka is, a Baranya vármegyei Bodán mindössze 15,9 fokig hűlt le a levegő, amely új országos hajnali melegrekord. A korábbi rekorder Gyöngyös és Kisbér volt 14 fokkal, ezt az értéket még 1989-ben regisztrálták.
Budapesten, a János-hegyen pedig a leghűvösebb órákban sem süllyedt 14,6 fok alá a hőmérséklet, ez új fővárosi hajnali melegrekord, eddig ezen a napon ugyanis a fővárosi rekordot 1939 óta Budakeszi erdőállomás tartotta, 14 fokkal.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








