Jövő hét elejétől ugyan jelentősebb átalakulás indulhat Európa időjárásában, karácsony nagy részén még enyhe maradhat az idő.
29,4 milliárd forintos árbevétellel zárta a 2023-as évet az OTP Travel. Molnár Judit ügyvezető kiemelte, hogy az eredmények további javítása a turizmus fenntarthatóságának megteremtésén múlik.
2023 nyarán a világ turizmusa elérte a pandémia előtti időszak szintjének 84 százalékát. Az utazási hajlandóság folyamatos, amely megmutatkozik az OTP Travel eredményein is. Az országszerte 10 irodával és több mint 110 munkatárssal rendelkező cég 29,4 milliárd forintos árbevétellel zárta a 2023-as évet - közölte az utazásszervező friss közleményében.
Molnár Judit, az OTP Travel ügyvezetője szerint, aki egyébként 2018 óta a Magyarországi Utazási Irodák Szövetsége elnöki feladatait is ellátja, az eredmények javítása és a fenntarthatóbb utazás a turizmus környezetbarátabbá tételén alapulhat. Mint elmondta, az OTP Travel mindinkább környezettudatos szállodákkal, szolgáltatókkal dolgozik együtt, olyan utakat szervez, amelyekben a fenntarthatósági szempontok is érvényesülnek.
A közleményben kiemelik, hogy a vállalat immár 4 kontinensen 103 különböző kulturális körutazási és városlátogatási ajánlattal várja az utazókat, amelyről a turisták átfogó képet kaphatnak a most megjelent 2024. évi katalógusban. Az OTP Travel közleménye szerint a közkedvelt utak mellett új desztinációk is felkerültek 2024-ben a palettára.
Mint példaként írták, a gasztro-kalandorok például megismerkedhetnek Kolumbia és Panama kávéútjával, Isztambul, Grúzia és a Balti államok ínyencségeivel. Az európai utak között a romantikus angol irodalom és filmes helyszínek rajongóinak ajánlják a Jane Austen fesztiválra is ellátogató dél-angliai körutazást. Míg az Amerikai Egyesült Államokba és Kanadába invitáló programok tárháza a New Yorkot Miamival kombináló családi utazással bővült.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








