A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Pótlóbusz helyettesíti az M1-es metrót a Mexikói út és az oktogon között a hétvégén, illetve október 7-8 között.
Pótlóbusz szállítja az utasokat M1-es metró vonalán Mexikói út és Oktogon között szombaton, vasárnap, valamint október 7-8-án pályakarbantartási munkálatok miatt- tudatta a Budapesti Közlekedési Központ az MTI-vel.
Az M1-es jelzéssel ellátott pótlóbuszokra az Oktogonnál az Andrássy úton a Hősök tere felöli oldalon, az Eötvös utcánál lehet majd felszállni, míg a Mexikói úti végállomáson a metrókijárattal szemben kijelölt megállóban lehet felszállni.
A pótlóbuszok az Andrássy úti szakaszon a 979-es éjszakai járat megállóiban lehet majd felszállni. A Hősök terén a Mexikói út felé a Dózsa György úton a 105-ös busz, a Széchenyi fürdőnél pedig mindkét irányban a 72-es trolibusz megállójában áll meg.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








