Sokan élnek az M1 regionális matrica kedvezményes lehetőségével, közel 23 ezer darab 2026-os e-matrica fogyott az első héten.
Ennél rugalmasabb már nem is lehetne a vakáció. A Wizz Air új szolgáltatásával bármikor lecserélhetjük utastársainkat. Akár az indulás előtti utolsó pillanatban is meggondolhatjuk magunkat.
A nyár a kikapcsolódás, a bulik és a lángoló szenvedély időszaka, amely során nagy szerelmek, barátságok és még nagyobb tervek szövődnek. Ha nem is akkora elköteleződés egy közös utazás, mint egy egyforma unikornisos tetoválás, könnyen előfordulhat, hogy sötétebb árnyalatúvá kezd válni az a bizonyos rózsaszín köd, vagy kiderül, hogy a csapat egyik tagja az utolsó pillanatban mégis lemondja a közösen szervezett nyaralást. Ilyen és egyéb váratlan esetekben jól jöhet egy segítő megoldás, amely biztosítja az utat, de nem vési gránitba a résztvevők nevét.
A Wizz Air szolgáltatásai közt szereplő „Flexible travel partner”-rel az utas bármilyen konfliktushelyzetből gond nélkül vághatja ki magát. Az illetőnek a foglaláskor a teljes jegyarát és a választott szolgáltatásokat ki kell fizetnie partnere után, azonban nevének megadása egyáltalán nem kötelező – egészen az indulási előtti három óráig bezárólag. A rugalmas szolgáltatás páratlan lehetőséget nyújt ahhoz, hogy a vakációzó fél az utolsó pillanatig várjon azzal a döntéssel, kivel élje át az életre szóló élményeket.
Nehéznek bizonyul a csoportos utazás szervezése egy társasággal? A szolgáltatás a késői lemondások elleni legjobb csodafegyver, hiszen a szervező akár 14 jegyet is képes lefoglalni sajátján túl egy foglalásban, és elég a legvégén megmondani, ki tart a csapattal.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








