Növekvő forgalomban emelkedett a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) részvényindexe a héten.
Több tízezres kiadást is jelenthet a nyaralni indulóknak a gyenge forint: nagyon nem mindegy, mikor váltunk
Tovább zuhant a forint, kora délután egy euróért már majdnem 390 forintot is elkértek, igaz, estére valamit javult a helyzet, és a forint visszaerősödött a tegnapi, 385-ös szintre - hangzott el az RTL Híradóban. Egy euróért 17 forinttal többet kérhettek ma, mint a hét elején. Ez sok magyar nyaralását megdrágíthatja.
Külföldi nyaralás esetén több tízezer forint plusz kiadást jelenthet a forint esése. Beke Károly a Portfolio elemzője szerint rövid távon jöhet egy kisebb korrekció, viszont a 370 forintos árfolyamszintre már nem érdemes várni egy ideig. A szakértő szerint az is elképzelhető, hogy sosem lesz már 370 forint alatt az euró.
A forint mai zuhanása sok magyarnak fájhat, aki nem váltott még eurót a nyaralásához. A szakértő szerint jelentős korrekcióra már jó ideig nem lehet majd számítani:
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








