Az orosz Mere hálózat Basket Plus néven nyitotta meg első magyarországi üzletét, amely a nyitás után több mint egy héttel is tömegeket vonz az alacsony...
A Nyugati pályaudvar és Ferihegy között közlekedő feláras vonatok InterCity-minőségű vonatrészei, kocsijai ismét csak a szükséges felár megváltásával vehetők igénybe 2023. július 1-jétől, szombattól - tudatta a MÁV Zrt. Kommunikációs Igazgatósága sajtóközleményben szerdán. Mint írták, a korábban bevezetett felármentesség az M3-as metró rekonstrukciója alatt enyhítette a közlekedési kényelmetlenségeket.
Több mint négy éven át lehetett Budapest-bérlettel igénybe venni a ceglédi vonal fővárosi szakaszán valamennyi vonatot. 2023. július 1-jétől, szombattól ezek a kedvezmények megszűnnek - írták. A Budapest-bérletek a továbbiakban csak a személy-, a zónázó-, az InterRégió vonatokon, valamint a szegedi Napfény InterCity vonatok felármentesen igénybe vehető részében lesznek használhatók úgy, mint eddig.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








