Korlátozták a teherautók közlekedését, leállították a kültéri munkálatokat , repülőgépjáratokat mondtak le, és azt tanácsolták, hogy a gyerekek ne menjenek az utcára.
Kedden és szerdán több ezer légi járatot töröltek az Egyesült Államokban a viharos időjárás, valamint a légi irányítás kapacitáshiánya miatt a nyári utazási szezon első forgalmas hetében. Szerdán már délelőtt összesen több mint 1100 járatot töröltek, és több mint 900 menetrend szerinti repülőgép késett. Kedden egész nap 1900 járatot töröltek, és 6500 repülő késéssel közlekedett. A fennakadások jó része az Egyesült Államok keleti partvidékét érintette.
A közlekedésbiztonsági hivatal adatai szerint kedden összesen 2,4 millió légi utasnak volt jegye valamely járatra, ami a tavalyi azonos időszakhoz képest 11 százalékos bővülés, és a koronavírus-járvány előtti utazási kedv gyors visszatérését jelzi. Az Egyesült Államokban sokan kelnek útra a július 4-i nemzeti ünnep előtt: a legtöbben már csütörtökön elindulnak, amikor az előzetes menetrendek alapján több mint 62 ezer járatnak kellene felszállnia, illetve megérkeznie az Egyesült Államok repülőtereire.
A keddi és szerdai járatkimaradások és késések a légitársaságok közül leginkább a United Airlinest (UA) érintették, amelynek fontos átszállási csomópontja a New York városhoz közeli Newark nemzetközi repülőtere, amelyet a leginkább érintettek a fennakadások. A UA szerdai közleménye szerint a késésekért és járattörlésekért elsősorban az ország északkeleti részén kialakult viharos időjárás a felelős, ugyanakkor része volt benne az amerikai szövetségi légiközlekedési hivatalnál (FAA) kialakult "túlterheltségnek" is, ami megnehezítette a normál üzemmenetet, különösen a New York környéki légiforgalomban.
Scott Kirby, a UA vezérigazgatója szerint a munkaerőhiány, illetve a nem megfelelő képesítésű személyzet miatt a FAA már a hétvégén sem tudta kiszolgálni a légiforgalmat. Emlékeztetett: Newark repülőterén a leszállási kapacitást mintegy 40, az indulási kapacitást 75 százalékkal csökkentették, ami gyorsan légiközlekedési fennakadásokhoz vezetett.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








